تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۳۷۵۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور فرشته صورت زخمی ها در خوزستان!
سفر 4روزه بزرگترین تیم فوق تخصصی جراح پلاستیک جهان به رامهرمز
سرپرست بزرگترین تیم فوق تخصصی جراح پلاستیک جهان از سفر 4 روزه خود به همراه 15 نفر از بهترین پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک کشور با هدف ویزیت، درمان و جراحی رایگان بیماران ناهنجاری مادرزادی سر و صورت، شکاف لب و شکاف کام به رامهرمز در 26 آذرماه خبر داد
خوزنیوز: سرپرست بزرگترین تیم فوق تخصصی جراح پلاستیک جهان از سفر 4 روزه خود به همراه 15 نفر از بهترین پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک کشور با هدف ویزیت، درمان و جراحی رایگان بیماران ناهنجاری مادرزادی سر و صورت، شکاف لب و شکاف کام به رامهرمز در 26 آذرماه خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی خاطرنشان کرد: صبح و عصر در بیمارستان مادر رامهرمز اقدام به ویزیت و جراحی بیماران فوق خواهیم کرد و شهروندان رامهرمزی می توانند جهت اخذ نوبت  با شماره 09169894385 تماس حاصل فرمایند.

کلانترهرمزی افزود: برای بیمارانى هم که نیاز به امکانات پیشرفته و وقت بیشتر جهت درمان یا جراحی داشته باشند، هماهنگی لازم را در رامهرمز انجام می دهیم و ادامه کار درمان در تهران توسط بنده انجام خواهد شد و جای هیچ نگرانى نیست.

وى با بیان اینکه در تیم پزشکی ما چند تن از پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک مطرح کشور، پزشک بیهوشی و پرستار اتاق عمل حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: در این سفر تحت هیچ شرایطی عمل زیبایى انجام نمی دهیم و تنها از بیماران مادرزادی سر و صورت، شکاف لب و شکاف کام ویزیت خواهد شد.

این جراح فوق تخصص پلاستیک در پایان از افتتاح موزه پزشکی رامهرمز در حاشیه این سفر بمناسب میلاد حضرت رسول اکرم (ص) خبر داد.

گفتنی است؛ دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی که یکی از مفاخر و فرزندان شهرستان رامهرمز می باشد اولین پیوند دست در ایران را انجام داده است. وی متولد 1337 در رامهرمز است، فوق تخصص جراحی پلاستیک خود را از چلسی انگلستان در سال 73 اخذ کرده است و رئیس بخش جراحی جمجمه، فک و صورت بیمارستان 15 خرداد تهران می باشد. دکتر کلانتر هرمزی سال‌ها پیش در دوران دفاع مقدس‌ حضور داشت و امروز بسیجی وار در میدان و عرصه‌ای دیگر به جهاد می‌پردازد و با تیم همراه خود در ایامی از سال با سفر به مناطق محروم کشور اقدام به ویزیت رایگان بیماران می کند. اقدامات جهادی وی تا حدی است که برخی به او لقب «فرشته صورت زخمی‌ها» را داده اند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی
|
-
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
0
درود بر شرف انسانهای بزرگ
علی محبوب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
0
0
سلام
سپاس از این وطن دوستان.
به امید فرهنگ سازی در تمام ایران زمین.
شایان قاطع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
0
0
برای انجام این کار بزرگ مرد میخواهد به بودن همچنین مرد با غیرت و دلسوز افتخار میکنیم
ای کاش همه دکترا اینجور بودن
:
:
:
آخرین اخبار