تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۱۳۷۵۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار اهواز:
هشت شهید حله مفقود الجسد هستند
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز با اشاره به احراز هویت 11 شهید فاجعه حله در روز گذشته گفت: هشت نفر باقیمانده از شهدای این حادثه تروریستی مفقود الاثر هستند که احتمالا مفقود الجسد نیز خواهند بود
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز با اشاره به احراز هویت 11 شهید فاجعه حله در روز گذشته گفت: هشت نفر باقیمانده از شهدای این حادثه تروریستی مفقود الاثر هستند که احتمالا مفقود الجسد نیز خواهند بود.

علی مظفری چهارشنبه در ستاد شهدای حله که در سرسرای جلسات فرمانداری اهواز برگزار شد، اظهار کرد: برای هشت شهید مفقود الاثر انفجار تروریستی حله در روزهای آینده مراسم بزرگداشت برگزار خواهد شد.

اسامی 11 شهید این فاجعه که پیکر آنها شناسایی شده است عبارت است از: حیات حزباوی، صغری رزاقی منش، منصور رومزی، کفایت ساعدی، اکرم شکیبایی، صفیه فرجی، عصمت محمدزاده شوشتری، مرضیه کاظمی، خدیجه ولی زاده، فوزیه بدوی و فریده بن شاوی.

وی افزود: پیکر 11 شهیدای فاجعه حله سه شنبه شب وارد خوزستان شدند که پیکر یک نفر از شهدا برای تشییع و خاکسپاری به دزفول منتقل شده است.

مظفری اضافه کرد: آیین تشییع پیکر 10 شهید ساعت 9 صبح روز پنجشنبه از حسینیه ثارا... اهواز برگزار می شود و هفت شهید در گلزار شهدای اهواز و سه شهید در حمیدیه خاکسپاری می شوند.

وی تاکید کرد: ممنوعیت ترافیکی فردا در خیابان شریعتی و خیابان سلمان فارسی که محل برگزاری آیین تشییع است اعمال خواهد شد.

وی همچنین با انتقاد از همکاری نکردن برخی از دستگاه های اجرایی از جمله شرکت نفت برای امور تدارکات مراسم تشییع گفت: نفت سرمایه کشور است و باید پاسخگوی مردم خوزستان و شهدا و خانواده شهدا باشد.

مظفری در ادامه با اشاره به بازتاب انتشار خبر نشست دیروز فرمانداری اهواز، درباره محرومیت 40 روستای بخش غیزانیه از آب شرب، اظهار کرد: انتقادهایی از شرکت نفت بخاطر ندادن خدمات به این روستاها که در جوار 300 چاه نفت قرار دارند، مطرح کردم اما مسئولان نفت طلبکارانه برخورد کرده اند.

وی افزود: تعدادی از روستاهای بخش غیزانیه و اسماعیلیه در حومه اهواز قرار دارند که به شهرداری اهواز عوارض پرداخت می کنند اما هیچ خدماتی از شهرداری دریافت نمی کنند، این در حالیست که عوارض این روستاها باید در همان محل هزینه شود.

بر اساس این گزارش، در حادثه تروریستی چهارم آذر در عراق بیش از 80 زائر اربعین به شهادت رسیدند که بیشتر آنها خوزستانی بودند.

سازمان پزشکی قانونی کشور سه شنبه اعلام کرد که تاکنون 57 نفر از شهدای حله شناسایی شده اند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار