تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۱۳۷۵۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در رامهرمز:
برجام می‌خواست آمریکایی‌ها را از مخمصه نجات دهد
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در جمع مردم رامهرمز گفت: برجام از ده‌ها توافق پنهان برخوردار بود که ما نمایندگان از هیچ‌کدام از آن‌ها اطلاع نداشتیم.

جواد کریمی قدوسی شب گذشته در مسجد امام شهرستان رامهرمز اظهار کرد: سبک زندگی اسلامی شما مردم ایران بزرگ‌ترین سند است که با تفکر بسیجی و بر پایه معارف دین می‌توان همه جهان را فتح کرد.

وی ادامه داد: این فتح، فتح قرآن و نهج‌البلاغه است، نه با شلیک موشک بلکه با نشر معارف اسلامی سنگرهای جهان را فتح می‌کنیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز صدها سند داریم که کارآمدی اسلام و انقلابیون اسلامی را ثابت می‌کند و این تحول، نظام سلطه جهانی را به وحشت انداخته است.

وی افزود: روحیه انقلابی مردم ما، دشمنان را به وحشت انداخته و صحنه را ازدست‌داده شده فرض می‌کنند و مانده‌اند که چه بکنند.

کریمی قدوسی یادآور شد: متأسفانه برخی مأموریت خودشان را نجات آمریکایی‌ها در منطقه می‌دانند و می‌خواهند آمریکای به‌ گل‌ نشسته را نجات دهند.

وی همچنین گفت: برجام می‌خواست آمریکایی‌ها را از مخمصه نجات دهد لذا با رعایت اصل مخفی‌کاری کار خود را پیش بردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی تأکید کرد: برجام از ده‌ها توافق پنهان برخوردار بود که ما نمایندگان از هیچ‌کدام از آن‌ها اطلاع نداشتیم.

وی ابراز داشت: بیایید بیت‌المال را که در دسترس شماست صرف امور انقلابی کنید و جلوی مقاومت و خودکفایی و تولید علم را نگیرید.

کریمی قدوسی در پایان گفت: اگر ولایت‌فقیه در این کشور نبود تاکنون هفت‌ کفن پوسانده بودیم، لذا مواظب باشید پست‌ها شما را پست نکند زیرا که مردم ما نجابت نشان می‌دهند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار