تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۱۳۷۵۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان:
مجتمع عالی سلامت در شادگان به بهره برداری می رسد
فرماندار شادگان از افتتاح مجتمع عالی سلامت در این شهرستان خبر داد.

بهروز فرج اللهی صبح امروز پنج شنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان که با حضور کلیه دستگاه های متولی در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شادگان تشکیل شد، ضمن تقدیر و سپاس از تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته از سوی شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان در ایام اربعین، اظهار کرد: این مجتمع در بهمن ماه سال جاری جهت جذب دانشجوی بومی در کلیه رشته های بهداشتی به بهره برداری می رسد .

وی با بیان اینکه رعایت بهداشت محیط در مدرسه از تاثیرگذارترین مسائل بهداشتی است بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی توسط مدارس این شهرستان تاکید کرد.

فرماندار شادگان در ادامه افزود: به‌منظور جلوگیری از تسری بیماری به‌ویژه بیماری‌های واگیرداری که از آلودگی‌ ناشی می‌شود، رعایت توصیه‌های بهداشتی در این زمینه لازم است.

فرج اللهی با تاکید بر جلوگیری از صید بی رویه پرندگان بومی در  تالاب بین المللی شادگان، عنوان کرد: شکار پرندگان موجود در تالاب بین المللی شادگان ممنوع  است و ضروری است با جدیت و قاطعانه با متخلفان  برخورد شود .

وی در پایان بر ضروت فعال شدن ستاد و کمیته اتلاف حیوانات ناقل بیماری اشاره کرد و گفت: بخشداران و شهرداران و بقیه اعضا مکلف هستند حداکثر همکاری و اقدام لازم در جهت اجرای مصوبات و فعال سازی ستاد را لحاظ کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار