تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۳۷۵۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزیر نیرو عنوان کرد:
فاضلاب صنعتی استان خوزستان تصفیه می‌شود
چیت چیان به رودخانه کارون و اقدامات صورت گرفته در برای کاهش آلودگی این رودخانه اشاره و بیان کرد: یکی از منابع آلوده کننده آب این رودخانه فاضلاب‌های صنعتی است که تمام صنایع واقع در این استان ملزم به تصفیه فاضلاب خود شده اند
وزیر نیرو گفت: خشکسالی سال های گذشته و ورود فاضلاب به روان آب‌ها بر روی کیفیت آب تاثیرگذار بوده که برای بهبود شرایط شورای عالی آب تصمیمات گسترده ای اتخاذ کرده است.

حمید چیت‌چیان در خصوص کیفیت آب با توجه به خشکسالی سال‌های گذشته کشور گفت: علاوه بر خشکسالی سال‌های گذشته که بر کیفیت آب تاثیر گذاشته است، ورود فاضلاب‌ها از جمله صنعتی و زهاب کشاورزی به روان آب‌ها نیز باعث افت کیفیت این منابع شده است.

وی افزود: در راستای بهبود شرایط تدابیر گسترده ای اندیشیده شده و شورای عالی آب تصمیمات مشخصی در این زمینه گرفته، از همین رو وظایف بخش های مختلف به وضوح مشخص و در تلاش هستیم تمام برنامه عملی شود.

چیت چیان در ادامه به رودخانه کارون و اقدامات صورت گرفته در برای کاهش آلودگی این رودخانه اشاره و بیان کرد: یکی از منابع آلوده کننده آب این رودخانه فاضلاب‌های صنعتی است که تمام صنایع واقع در این استان ملزم به تصفیه فاضلاب خود شده اند.

وزیر نیرو تصریح کرد: تصفیه فاضلاب باعث بازچرخانی آب مصرفی می‌شود که در برخی از واحدهای صنعتی آغاز و باقی صنایع در حال تعبیه سیستم‌های فنی مربوطه هستند.
مرجع / میزان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
1
3
انتقال اب کارون به بهانه تامین اب شرب محکوم است
کارون حق قانونی مردم خوزستان و چهارمحال و بختیاری است و باید در مسیر طبیعی و خدادادی خود جاری باشد
منحرف کردن رودخانه ها و خشکاندن تالابها محکوم است
وزارت نیرو به ظلم به مردم خوزستان پایان دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
2
با تشکر از مسولین ، آقای مدیر آقای ریسس آقای مدیرکل میدانی فاضلاب شهری مدوفوع و ادرار مردم شوشتر و گتوند کجا ریخته میشود ؟ میدانی رود رغت کدام رود شوشتر است ؟ میدانی چه آبی خانوادت میخورد ؟ مردم آبادان خرمشهر اهواز چه آبی مینوشید ؟ و چه آبی از سرچشمه از شما میدزدند ؟ چرا از اروند آب به یزد و اصفهان و کرمان ، مشهد ،ازبکستان ،نمی دهند ؟ فاضلاب شهری شهروندان کجا تصفیه میشود وکجا ریخته میشود، استانداری میگوید به من مربوط نیست من فقط انتخابات برگزار میکنم ، اداره فاضلاب میگویید من بودجه ندارم ، آخه وای بر شما که استان خوزستان بودجه ندارد و مردم باید فاضلاب بنوشند وای بر ظلم وای بر بی خردان ولی بر ..،...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
2
اقای چیت چیان چرا پاسخگوی مردم خوزستان نیست چرا تصفیه خانه شرق اهواز چند دهه است که تکمیل نشده مضحک ترین حرف این است که به خوزستان بگویند بودجه نیست شما می دانید در شرق اهواز چند صد چاه نفتی وجود دارد که محیط زیست منطقه را نابود کرده‌اند وروزانه میلیون ها متر مکعب گاز در آسمان این منطقه دود می شود ولی مدرنترین تصفیه خانه فاضلاب در خاورمیانه در مشهد افتتاح می شود این یعنی اوج بی عدالتی و تبعیض
:
:
:
آخرین اخبار