تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۳۷۵۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ماجرای گل ۲۰ میلیونی ساسان انصاری برای فولاد خوزستان
گل زدن ساسان انصاری در فولاد اتفاق خاصی نیست! او آنقدر برای این تیم فوق العاده کار کرده و گل زده که اگر در یک بازی نتواند برای تیمش گلزنی کند آن موقع باید تعجب کرد
گل زدن ساسان انصاری در فولاد اتفاق خاصی نیست! او آنقدر برای این تیم فوق العاده کار کرده و گل زده که اگر در یک بازی نتواند برای تیمش گلزنی کند آن موقع باید تعجب کرد.

ساسان دیروز تک گل دربی اهواز را هم به ثمر رساند تا فولاد برنده بازی با استقلال خوزستان شود. در مورد درخشش انصاری در فولاد می توان دو دلیل آورد. یکی انگیزه او برای اثبات توانایی هایش به برانکو و پرسپولیس که خیلی راحت این بازیکن را از دست دادند و دیگری مسائل مالی.

رادنیوز درباره این موضوع نوشته: در قرارداد انصاری بندی آمده مبنی بر اینکه چنانچه او بتواند 10 گل برای فولادی ها در طول فصل به ثمر برساند مبلغ 20 میلیون تومان هم پاداش نقدی بگیرد. ستاره شیرازی برای دریافت این پاداش خیلی منتظر نماند و در بازی با استقلال خوزستان در دربی اهواز تعداد گل های خود را قبل از نیم فصل به عدد 10 رساند تا هم به صدر جدول گلزنان برسد و هم 20 میلیون تومان پاداش از مسئولان فولاد خوزستان بگیرد.

مرجع /خبرگزاری دانشجو
:
:
:
آخرین اخبار