تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۱۳۷۹۸۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تصاویر/ بهره برداری و افتتاح دو طرح عمرانی در اهواز
پیش از ظهر امروز مراسم از 60 دستگاه اتوبوس بازسازی‌شده ناوگان اتوبوسرانی شهرداری اهوازبهره برداری شد و زیرگذر شریعتی که بر دو رینگ اصلی پل پنجم و پل سوم متمرکز و قرار گرفته است افتتاح شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
1
7
خداروشکر اهواز ماهم داره خودشو گرم میکنه که یواش یواش وارد مسابقه ای بشه که خیلی وقت پیش کلانشهرهای کشور اونو شروع کردند و ما گویا از آن اطلاعی نداشتیم. مسابقه ای که در آن کلانشهرها دارند سعی میکنند زیباتر شوند. با احداث زیر گذرها و روگذرها ترافیک را کاهش دهند و خیلی چیزهای دیگر از این قبیل. اهواز را نباید دست کم بگیریم. شهر است که میتونه خیلی زیباتر بشه و مردمش هم بیشتر لذت ببرند. امیدوارم هممون قدر شهر خوبمون بدونیم و هر کاری از دستمون میاد براش بکنیم چو خیلی بهش مدیونیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
5
2
زیر گذر هنوز به لحاظ طراحی و زیبایی اطراف اون خیلی خیلی ناقص! تازه اتوبوس ها رو نگاه کنید مال سی سال پیشن!!!!!!!!!!
لیاقت ما اهوازی ها همینه!؟
ابوالفضل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
0
3
با عرض سلام و خسته نباشيد به اعضاي شواري شهر و مسئولين شهرداري.
با استعانت از خداوند متعال بالاخره زير گذر شريعتي اهواز افتتاح شد.ولي اي كاش بعد از چند سال از اين همه راه بندان ، قبل از افتتاح اين پروژه توسط مسئولين مربوطه كه انگار شاخ غول را شكسته اند يه مسئول دلسوز هم پيدا ميشد و سرش را از زير برف بيرون مي آورد و نگاهي هم به آسفالتي كه در زمان انجام پروژه حدفاصل بين ميدان آخرآسفالت و خيابان شهيد ادهم خراب كردن مي انداخت .
به قول خودشون اين پروژه x ميليارد هزينه برداشته ولي ظاهراً هزينه روكش و بازسازي آسفالت ميدان آخرآسفالت و مسير گفته شده بيش از هزينه زير گذر بوده.
به هر حال ضمن تشكر از مسئولين اهواز ، خواهشمند است نسبت به بازسازي آسفالت مسير ذكر شده اقدام نمايند تا خودشان را بيش از اين مسخره خاص و عام ننمايند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
2
4
همه پروژه های عمرانی که تا چند سال آینده افتتاح خواهند شد رو از استاندار سابق مهندس مقتدایی میدونیم ولا غیر! اینا فقط روباند قیچی کردن...
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
0
1
آقای استاندار قرار شد وقتی آمدی رامشیر دیدار عمومی با مردم داشته باشی نه درب فرمانداری روی مردم بسته شود حالا با این اوصاف فکری به حال شهرداری و عدم خدمات مناسب به مردم، بیمارستان و وضعیت بهداشت و درمان و عدم وجود پزشک متخصص علیرغم وجود امکانات. و موارد دیگر....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
4
واقعا زشته استانی با چنین ثروت در عقب ماندگی مطلق در بیکاری و فقر ، واقعا زشته با اندک بارانی خیابانها دریاچه شوند ، واقعا زشته 2تا بیمارستان تخصصی قلب ، گوارش نداریم ، واقعا زشته زیر پات نفت باشه و پسرت بیکار ، واقعا زشته بیروت و حلب آباددشدن و اهواز ویران ، واقعا زشته خرمشهر سیاه شهر باشه واقعا زشته آبادان بی آبادی باسه ,آب فاضلاب بخوریم و از بودجه ما بزرگترین تصفیه خانه خاورمیانه توی مشهد افتتاح بشه ، ظلم پایدار نیست ، حضرت علی ع فرمودنند ، ظالم نمی ماند ، این مسیولین بی درایت که نمیتوانن بودجه بگیرند ظالمن ...
:
:
:
آخرین اخبار