تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۳۸۱۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چرا پورموسوی باید دنبال پول برود؟
مؤمنی:‌ مشکلات مالی ما برطرف نشود فاجعه رخ می‌دهد
هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مشکلات مالی هنوز حل نشده و در این مدت فقط وعده و وعید شنیدیم.

مهدی مؤمنی در مورد وضعیت فعلی استقلال خوزستان و حل نشدن مشکلات مالی این باشگاه گفت: مسئولان باشگاه قول داده‌اند که بعد از بازی هفته پانزدهم به تعهدات‌شان عمل کنند و ما هم امیدواریم که این اتفاق رخ دهد. تا الان که فقط وعده و وعید شنیدیم و شرایط هیچ تغییری نکرده است. اگر مشکلات مالی‌مان حل نشود، فاجعه بزرگی در راه است.

وی درباره متمم‌هایی که برای فسخ قرارداد در اختیار بازیکنان استقلال خوزستان قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: اگر مشکلات مالی حل نشود بیشتر از 15 بازیکن از تیم ما جدا خواهند شد. خیلی از بازیکنان می‌توانند قراردادهای‌شان را فسخ کنند، ولی همه آنها دوست دارند که مشکلات مالی حل شود تا در استقلال خوزستان بمانند. با این حال هنوز قول‌های مسئولان عملی نشده است.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین تصریح کرد: صبر بازیکنان هم حدی دارد. متأسفانه برخی از نفرات تیم بابت سال گذشته هم طلبکار هستند. بازیکنانی هم که این فصل آمده‌اند مدت‌هاست پولی دریافت نکرده‌اند، با این حال هیچ‌کدام از ما کم‌کاری نکردیم و همه به فکر موفقیت تیم هستیم. اگر این وضعیت ادامه داشته باشد اکثر بازیکنان جدا خواهند شد. قبلاً هم که با آقای شهبازی مسئول نقل‌وانتقالات سازمان لیگ صحبت کردیم، ایشان گفتند که متمم‌هایی که در اختیار داریم، اعتبار دارد.

مؤمنی در پایان اظهار داشت: تیم ما امسال نماینده ایران در آسیاست، اما هیچ‌کس به فکر تیم ما نیست. واقعاً چرا شرایط تیم ما باید به جایی برسد که سیروس پورموسوی دنبال پول باشد و روی مسائل فنی تمرکز نکند؟

مهدی مومنی - استقلال خوزستان - فرهاد ربیع‌خواه

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار