تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۲:۳۳
کد خبر: ۱۳۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محمد صفری، سرپرست شهرداری اهواز:
پروژه‌هاي نورپردازي در اهواز اجرا مي‌شود
محمد صفري در مراسم اختتاميه دومين جشنواره عكس شهروشهروند، شعار امسال شهرداري اهواز را «اهواز شهر نور» اعلام كرد و افزود: امسال پروژه‌هاي نورپردازي متعددي در اهواز افتتاح مي‌شود تا چهره شهر در شب زيبا شود / با ساماندهي سواحل كارون حد فاصل پل چهارم تا پل هفتم و افتتاح پارك ساحلي 42 هكتاري تغييرات محسوسي در فضاهاي تفريحي به وجود آمده است.
 سرپرست شهرداري اهواز از اجراي پروژه‌هاي متعدد نورپردازي در فضاهاي شهري اهواز در سال جاري خبر داد.

به گزارش فارس محمد صفري در مراسم اختتاميه دومين جشنواره عكس شهروشهروند، شعار امسال شهرداري اهواز را «اهواز شهر نور» اعلام كرد و افزود: امسال پروژه‌هاي نورپردازي متعددي در اهواز افتتاح مي‌شود تا چهره شهر در شب زيبا شود.
وي همچنين اظهار داشت: برگزاري جشنواره‌هايي چون جشنواره عكس شهر و شهروند براي اهواز تعالي بخش و مثبت است، زيرا كه اهواز شهري است كه گذار از شهرنشيني به شهروندي را تجربه مي‌كند.
به گفته وي، حركت‌هاي خوب شهرداري اهواز در زمينه فرهنگي اجتماعي در يك سال گذشته در آينده در روند رو به رشد شهر تاثيرگذار خواهد بود؛ چنانكه هنرمندان اهواز امروز بالغ‌تر از نخستين جشنواره ظاهر شدند و نگاه‌ها به شهر ريزبينانه تر بود.
صفري افزود: هدف شهرداري اهواز از برگزاري اين جشنواره اين بود كه شهروندان شهر را با دقت بيشتري ببينند و به مسئولان منعكس كنند تا مشكلات در برنامه ريزيها به عنوان اولويت قرار گيرد.
وي در ادامه به ساحل سازي‌هاي يك سال گذشته اشاره كرد و گفت: با ساماندهي سواحل كارون حد فاصل پل چهارم تا پل هفتم و افتتاح پارك ساحلي 42 هكتاري تغييرات محسوسي در فضاهاي تفريحي به وجود آمده است.

* تصويب بودجه شهرداري اهواز
عضو شوراي شهر اهواز از تصويب بودجه شهرداري در سال 90 خبر داد.
قاسم حريزاوي با تاكيد بر اينكه شوراي شهر اهواز تعطيل نشده و در حال كار است افزود: فقط اختلاف نظرهايي ميان اعضا وجود دارد كه اين امر طبيعي و يكي از اجزاي كار شورايي است و اگر نباشد اسمش شورا نيست.
وي اظهار داشت: تضارب آرا در شوراي شهر اهواز زياد نيست و بسيار كمتر از شوراهاي ديگر شهرهاست.
وي تصريح كرد: شهردار توانمند و قدر اهواز عن قريب به مردم معرفي مي‌شود.
عضو كميسيون فرهنگي شوراي شهر اهواز فعاليت‌هاي شوراي شهر اهواز را زمينه ساز فعاليت‌هاي شهرداري فرهنگي اهواز عنوان كرد و گفت: در چهار ماه گذشته 180 لايحه در شورا به تصويب رسيده و بيش از 180 لايحه نيز در كميسيون فرهنگي بررسي و آماده تصويب در صحن علني شوراست.
:
:
:
آخرین اخبار