تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۱۳۸۲۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر آموزش سازمان منطقه آزاد اروند:
اجلاس مشترک منطقه آزاد اروند و بصره در استان بصره عراق برگزار می‌شود
دومین اجلاس مشترک منطقه آزاد اروند و بصره با حضور ۱۲ نفر متشکل از روسای دانشگاه‌های منطقه آزاد اروند و معاونان این افراد در استان بصره عراق برگزار می‌شود
مدیر آموزش سازمان منطقه آزاد اروند گفت: دومین اجلاس مشترک منطقه آزاد اروند و بصره با حضور ۱۲ نفر متشکل از روسای دانشگاه‌های منطقه آزاد اروند و معاونان این افراد در استان بصره عراق برگزار می‌شود.

علی موسوی اظهار داشت: دومین اجلاس مشترک منطقه آزاد اروند و بصره در استان بصره برگزار می‌شود.

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: این اجلاس با حضور روسای دانشگاه‌های بصره و منطقه آزاد اروند در دانشگاه بصره برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه این اجلاس یکم دی‌ماه برابر با 23 دسامبر 2016 در محل دانشگاه دولتی بصره برگزار می‌شوند، عنوان کرد: اجلاس قبل نیز در نیمه اول سال و به میزبانی دانشگاه علوم و فنون دریایی آبادان تشکیل شد.

موسوی هدف از این اجلاس را افزایش تعامل و تبادل اطلاعات بین دانشگاه‌های منطقه آزاد اروند و بصره دانست و گفت: مصوبات اجلاس قبلی نیز پیگیری می‌شود.

مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: 12 نفر متشکل از روسای دانشگاه‌های منطقه آزاد اروند و معاونان این افراد از طرف ایرانی در این اجلاس حضور پیدا می‌کنند.

وی اظهار کرد: مسئولان دانشگاه‌های آزاد و پیام نور آبادان و خرمشهر، دانشکده نفت آبادان، دانشکده علوم پزشکی آبادان، دانشگاه خلیج‌فارس، دانشگاه علوم و فنون دریایی آبادان و دانشگاه علمی کاربردی آبادان در این اجلاس شرکت می‌کند.

موسوی عنوان کرد: همچنین در حاشیه این اجلاس نیز دیداری با سرکنسولگر ایران در استان بصره داریم و درباره ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه آموزشی در منطقه آزاد اروند و نحوه تعامل با دانشگاه‌های بصره رایزنی‌هایی انجام می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار