تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۳۸۳۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عیادت نمایندۀ سابق ولی فقیه در سپاه حزب اله لبنان، از بیماران بیمارستان گلستان اهواز
نمایندۀ پیشین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سپاه حزب الله لبــنان و مؤسس مراکز فرهنگی، مذهبی در سوریه، لبنان و عراق، از بیماران بیمارستان گلستان اهواز عیادت کرد
خوزنیوز: نمایندۀ پیشین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سپاه حزب الله لبــنان و مؤسس مراکز فرهنگی، مذهبی در سوریه، لبنان و عراق، از بیماران بیمارستان گلستان اهواز عیادت کرد.



به گزارش خوزنیوز؛ آیت الله سیدعبدالصاحب طاهری موسوی با حضور در بیمارستان گلستان اهواز، ضمن تبریک اعیاد ولادت پیامبر اکرم(ص) و میلاد امام جعفر صادق(ع)، از بیماران این بیمارستان عیادت نمود.

وی در این عیادت ضمن آرزوی بهبودی و شفای عاجل برای همۀ بیماران از حوزۀ ریاست و کارکنان مجموعۀ مرکز آموزشی درمانی گلستان به منظور ارتقای سطح سلامت شهروندان میهن اسلامی تقدیر کرد.

گفتنی است در این مراسم که به همت واحد فرهنگی دفتر آیت الله موسوی طاهری در اهواز تدارک دیده شده بود، هدایای نفیس و بسته های فرهنگی شامل لوح فشردۀ حاوی سخنرانی های آیت اله طاهری موسوی، کتاب "فرازهایی از زندگی رسول اکرم(ص)" به تألیف گروه محققین موسسۀ ابلاغ و مقالات گرانبهایی با عناوین"امام صادق(ع) در کلام علمای اهل سنت"، "شاخ شیطان"، "موعــود ادیان" و "مقام امامت در کلام امام رضا(ع)، (از سری مقالات نوری از معدن ثقلین) به بیماران اهدا شد.
:
:
:
آخرین اخبار