تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۳۸۴۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تاکید کرد:
لزوم برندسازی آثار خوزستان برای رسیدن به نتایج مثبت
برندسازی یک تخصص است و زمانی که نتوانیم ثروت‌های میراث فرهنگی و داشته‌های با ارزش استان را به یک برند تبدیل کنیم مطمئناً نمی‌توان انتظار نتایج مثبت را داشته باشیم
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: برندسازی یک تخصص است و زمانی که نتوانیم ثروت‌های میراث فرهنگی و داشته‌های با ارزش استان را به یک برند تبدیل کنیم مطمئناً نمی‌توان انتظار نتایج مثبت را داشته باشیم.

خسرو نشان در جلسه روز جهانی تالاب‌ها با بیان اینکه استان‌های فارس و اصفهان جایگاه ویژه‌ای در جذب گردشگر و حوزه میراث فرهنگی پیدا کرده‌اند اظهار کرد: برخی از آثار استان خوزستان حتی یک هزاره از آثار میراث استان‌های فارس و اصفهان جلو‌تر است.

وی با تاکید بر برندسازی در حوزه میراث فرهنگی تصریح کرد: برندسازی یک تخصص است و زمانی‌که نتوانیم ثروت‌های میراث فرهنگی و داشته‌های با ارزش استان را به یک برند تبدیل کنیم مطمئناً نمی‌توان انتظار نتایج مثبت را داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان بیان کرد: در مورد مجموعه‌ای از رویدادهای میراث فرهنگی خوزستان فکر‌های خوبی صورت گرفت.

وی طرح جشن آب، برگزاری جشنواره نیشکر و یا طرح‌هایی در مورد خرما را از مهم‌ترین رویداد‌های مورد نظر میراث فرهنگی استان برشمرد.

نشان توضیح داد: علت برگزاری جشن آب به این دلیل است که استان خوزستان از ویژگی‌های جغرافیایی ـ طبیعی، سازه‌های آبی از جمله سد‌ها، پیدا شدن اولین صنعت دریانوردی جهان در منطقه باستانی چغامیش، ویژگی‌های بومی و محلی خوبی برخوردار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان پیشنهاد کرد: برگزاری جشن آب را در آبان، اجلاس تالاب‌ها در بهمن ماه و در ‌‌نهایت همایش بین‌المللی زهکشی سازمان آب و برق اسفند ماه برگزار شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار