تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۱۳۸۵۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور فرشته صورت زخمی ها به زودی در بیمارستان طالقانی اهواز
پیرو هماهنگی های بعمل آمده ان شاء الله اسفند ماه امسال بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز به مدت 2 روز میزبان دکتر کلانترهرمزی و تیم اعزامی همراه خواهد بود تا به درمان رایگان بیماران بپردازند که جزئیات آن بزودی اعلام خواهد شد
حضور فرشته صورت زخمی ها به زودی در بیمارستان طالقانی اهوازخوزنیوز: نشست صمیمی تیم اجرایی بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز با تیم اعزامی جراحان پلاستیک به سرپرستی دکترعبدالجلیل کلانتر هرمزی در بیمارستان مادر رامهرمز برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر زهرا بزرگ زاده رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز هدف از برگزاری چنین دیداری را تشکر از این پزشک توانمند و نیک اندیش برشمرد و عنوان داشت: از آنجایی که بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز تنها مرکز سوانح و سوختگی منطقه جنوب غرب و یکی از مراکز فوق تخصصی جراحی پلاستیک استان نیز می باشد که سالانه هزاران عمل جراحی سوختگی، زیبایی ترمیمی، نواقص مادرزادی، عوارض سوختگی و... در آن انجام می گیرد و همچنین از 4 سال پیش آموزش دستیاران فلوشیپ جراحی پلاستیک را تحت نظر اساتید نامدار و با تجربه فوق تخصص آغاز کرده، بر آن شدیم از دکترکلانتر هرمزی دعوت نمائیم که هر سال با حضور در بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز، انجام اعمال جراحی پلاستیک و سوختگی خاص را قبول نماید.

وی ادامه داد: خوشبختانه دکتر کلانتر هرمزی با کمال رضایت پیشنهاد را پذیرفت و منت را بر ما تمام کرد و با قبول این زحمت بر اعتبار عملکردی این بیمارستان افزود.

بزرگ زاده اضافه نمود: پیرو هماهنگی های بعمل آمده ان شاء الله اسفند ماه امسال بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز به مدت 2 روز میزبان دکتر کلانترهرمزی و تیم اعزامی همراه خواهد بود تا به درمان رایگان بیماران بپردازند که جزئیات آن بزودی اعلام خواهد شد.

بزرگ زاده در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از همکاران بیمارستان مادر و مدیر شبکه بهداشت رامهرمزکه بستر مناسبی برای حضور آنها فراهم نمودند، گفت: به طور یقین همه دست اندرکاران و فعالین در این عرصه از دعای بیماران سهیم خواهند بود.

دکتر کلانتر هرمزی در پایان ضمن ابراز خرسندی از حضور تیم اجرایی بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز، اعلام داشت: نیت خدمت به بیماران نیازمند قدمت دیرینه دارد و محدود به زمان و مکان نمی باشد. می توان خدمت به مردم محروم و بی بضاعت را با مرام جهادی و بسیجی عملی نمود.

گفتنی است در این نشست صمیمانه مدیرداخلی، مدیرگروه جراحی پلاستیک، مدیر امور مالی و پرستاری بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز، دکتر بزگ زاده را همراهی کردند.
:
:
:
آخرین اخبار