تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۳۸۵۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نتایج هفته اول لیگ‌های برتر تکواندو خوزستان
نخستین هفته از پیکارهای لیگ برتر تکواندو خردسالان و نوجوانان بانوان و خردسالان و نونهالان آقایان خوزستان از پنجشنبه (دوم دی ماه) در سالن راه و شهرسازی اهواز آغاز شد
نخستین هفته از پیکارهای لیگ برتر تکواندو خردسالان و نوجوانان بانوان و خردسالان و نونهالان آقایان خوزستان از پنجشنبه (دوم دی ماه) در سالن راه و شهرسازی اهواز آغاز شد.

هفته اول لیگ خردسالان و نوجوانان بانوان پنج‎شنبه (دوم دی‎ماه) با برگزاری چهار مسابقه به پایان رسید که در رده سنی خردسالان تیم آکادمی بارانی با حساب 9 بر یک از سد فرهانیان آبادان عبور کرد، آکادمی کوهی اهواز 6 بر 3 برابر ستارگان مسجدسلیمان صاحب پیروزی شد و دیدار پدیده اندیمشک و هیات دزفول نیز با تساوی 5 بر 5 خاتمه یافت.

در رده سنی نوجوانان نیز یک دیدار برگزار شد که طی آن آکادمی کوهی اهواز 7 بر 3 بر تیم یزدان اهواز فائق آمد.

در ادامه پیکارهای لیگ برتر تکواندو خوزستان، روز جمعه (سوم دی‎ماه) نیز در بخش آقایان دو مسابقه در رده سنی خردسالان و سه مسابقه در رده سنی نونهالان برگزار شد.

در لیگ برتر خردسالان این بخش، شادمهر اهواز 9 بر صفر آکادمی بارانی اهواز را شکست داد و تیم شهید آشوری خرمشهر نیز با حساب 6 بر 4 هیوا اهواز را از پیش‎رو برداشت.

در لیگ برتر نونهالان نیز، ملی‎حفاری خوزستان 5 بر 3 بر تیم هیوا اهواز غلبه کرد، هیات دزفول 10 بر صفر مغلوب شادمهر اهواز شد و ساکی اندیمشک نیز 2 بر 8 برابر آکادمی رکنی اهواز تن به شکست داد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار