تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۳۸۶۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قهرمانی تیم فوتسال حراست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در قطب 4 کشور
مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تیم فوتسال مدیریت حراست دانشگاه ضمن کسب مقام اول در مسابقات منطقه 4 جشنواره فرهنگی ورزشی مرکز حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مرحله نهایی این مسابقات راه یافت
مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تیم فوتسال مدیریت حراست دانشگاه ضمن کسب مقام اول در مسابقات منطقه 4 جشنواره فرهنگی ورزشی مرکز حراست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مرحله نهایی این مسابقات راه یافت.

کریمی با اشاره به برنامه ریزی جشنواره فرهنگی ورزشی مرکز حراست وزارت بهداشت در سال 1395، به ایده برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان سال 95 مسابقات فوتسال توسط حراست استان خوزستان برگزار شد که گزارش آن به حراست مرکز استان در حوزه وزارت بهداشت منعکس گردید و نهایتا تصمیم بر آن شد که به صورت جداگانه سری مسابقاتی برای مجموعه حراست های وزارت بهداشت برگزار شود.

مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خاطرنشان کرد: روند کار بدین صورت بود که استعلامی به کلیه مدیریت های حراست وزارت بهداشت مبنی بر اعلام تیم های متقاضی شرکت در مسابقات ارسال شد و از آنجا که تعداد بالای 64 تیم اعلام آمادگی کردند، لذا قرار بر این شد که یک منطقه بندی صورت بگیرد و هر کدام از مناطق بعد از برگزاری مسابقات، تیم برتر را به مراحل نهایی معرفی کنند.

وی ادامه داد: به عبارتی روند مسابقات دو مرحله ای شد که مرحله اول شامل مناطق 10 گانه بود و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به عنوان قطب منطقه 4 شامل شش تیم علوم پزشکی اهواز، آبادان، دزفول، شوشتر، بهبهان و لرستان بود معرفی شد.

کریمی بیان داشت: لازم به ذکر است که مسابقات در قالب جشنواره و شامل رشته های فوتسال، والیبال، دو و میدانی، دارت، آمادگی جسمانی و شنا برگزار شد که در رشته فوتسال تیم های اهواز، دزفول و لرستان شرکت کردند و از تاریخ 1 الی 3 آذرماه 95 در سالن شهید زکوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به رقابت پرداخته و نهایتا تیم دانشگاه علوم پزشکی اهواز به عنوان برنده تعیین و به مراحل نهایی راه یافت.

وی به روزهای برگزاری مسابقات اشاره کرد و گفت: در روز اول دو تیم علوم پزشکی دزفول و لرستان به مصاف هم رفتند که تیم دزفول با نتیجه 0-5 تیم لرستان را شکست داد. در روز دوم تیم های علوم پزشکی اهواز و لرستان با هم مسابقه دادند که با نتیجه 0-8  به سود اهواز بازی خاتمه یافت و نهایتا در روز سوم مسابقه بین دو تیم علوم پزشکی اهواز و دزفول برگزار شد که با نتیجه 0-8 به سود علوم پزشکی اهواز رقم خورد.

کریمی تصریح کرد: بنابراین تیم حراست دانشگاه علوم پزشکی اهواز با مجموع دو بازی و دو برد به عنوان تیم اول منطقه 4 به مسابقات نهایی راه پیدا کرد.

وی گفت: بعد از مشخص شدن تیم های صعود کننده از مناطق 10 گانه، نهایتا مسابقات نهایی در بهمن ماه 95 برگزار خواهد شد که زمان و مکان دقیق آن متعاقبا اعلام می شود.

کریمی در پایان افزود: تمرینات هفتگی منظم و جذب بازیکن های مستعد از کارشناسان حراست، انتظامات و حفاظت فیزیکی شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز جهت تقویت تیم حراست دانشگاه برای حضور در مسابقات کشوری و با هدف قهرمانی از برنامه های آتی این حوزه می باشد.
:
:
:
آخرین اخبار