تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۳۸۷۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خوزستان عنوان کرد:
سوء استفاده برخی اصناف لوازم خانگی از افزایش نرخ ارز
رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان خوزستان گفت: افزایش قیمت محصولات و لوازم خانگی قابل پذیرش مصرف کنندگان نیست
رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان خوزستان گفت: افزایش قیمت محصولات و لوازم خانگی قابل پذیرش مصرف کنندگان نیست.

علی محمد رحمانی زاده اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت دلار، برخی از فروشنده‌های لوازم خانگی اقدام به افزایش قیمت کالاهای خود کرده‌اند که این موضوع از سوی انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان قابل قبول نیست.

وی افزود: برخی فروشندگان از فرصت افزایش قیمت دلار، سوء استفاده کرده‌اند و قیمت کالاهای خود را افزایش داده‌اند و حتی برخی قیمت بعضی از محصولات که پیش از افزایش نرخ دلار خریداری کرده بودند و در انبارها داشتند را نیز افزایش داده‌اند.

رحمانی زاده عنوان کرد: ضرورتی ندارد که قیمت کالاهای وارداتی که پیش از افزایش نرخ دلار خریداری شده‌اند را افزایش داد و این مساله مورد پذیرش مردم و انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان نیست.
 
وی گفت: قیمت دلار در قیمتگذاری محصولات و لوازم خانگی تاثیرگذار است اما اینکه شاهد افزایش بی رویه قیمت کالای خانگی باشیم امری قابل قبول نیست و نباید این امر از سوی برخی از فروشندگان صورت بگیرد.

رحمانی زاده تصریح کرد: واحدهای صنفی کالاهایی که با قیمت دلار جدید خریداری می‌کنند را می‌توانند با قیمت بیشتری به فروش برسانند اما افزایش قیمت محصولاتی که در گذشته خریداری‌شده پذیرفتنی نیست.
 
وی خاطر نشان کرد: افزایش منطقی سود از سوی واحدهای صنفی پذیرفتنی است اما سود غیر منطقی را نمی‌پذیریم و امیدواریم در این زمینه نظارت انجام گیرد و با متخلفین برخورد شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار