تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۳۸۹۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صدور احکام کمیته انضباطی درباره تیم های فوتبال فولاد خوزستان وصنعت نفت آبادان
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز چهارشنبه احکام انضباطی خود را درباره تیم های لیگ برتری فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان صادر کرد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز چهارشنبه احکام انضباطی خود را درباره تیم های لیگ برتری فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان صادر کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد:تماشاگران تیم فولاد خوزستان در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان، تخلفاتی مبنی بر پرتاب ترقه انجام دادند. برهمین اساس این تیم به پرداخت 70 میلیون ریال با توجه به سابقه در هفته دهم لیگ محکوم شد.

غلامحسین امینی فر سرپرست تیم صنعت نفت آبادان نیز به دلیل اعتراض مکرر به داور و بی احترامی به وی که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

همچنین تیم فولاد خوزستان به دلیل سردادن شعارهای تحریک آمیز توسط تماشاگرانش باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند و به باشگاه در این تذکر داده شد و در صورت تکرار جرایم سنگین تری برای این تیم در نظر گرفته می شود.

تیم صنعت نفت آبادان نیز به خاطر فحاشی تماشاگران به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کمیته انضباطی با ارسال نامه ای به باشگاه صنعت نفت آبادان اعلام کرد که با توجه به رضایت باشگاه سایپای البرز، فعالیت رضا نوروزی بلامانع است.کلیه آرای فوق به جز آرایی که قابلیت تجدیدنظرخواهی دارد، قطعی است.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
1
0
هواداران فولاد شعارهای تحریک آمیز نمیدهند آنهایی که نمیخواهند فولاد بالا رود و پر آوازه شود اینچنین شعارهاییی میدهند که باید توسط باشگاه شناسایی شوتد چه بسا آنان خوزستانی نباشند که این شعارها را سر میدهند
:
:
:
آخرین اخبار