تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۳۸۹۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز عملیات بهسازی جاده ارتباطی 38 روستای شاوور
عملیات بهسازی و روکش آسفالت جاده ارتباطی منطقه آهودشت به روستاهای مزرعه در بخش شاوور شوش با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد
عملیات بهسازی و روکش آسفالت جاده ارتباطی منطقه آهودشت به روستاهای مزرعه در بخش شاوور شوش با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

فرماندار شهرستان شوش روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح راهسازی به خسارت وارده به جاده های روستایی و سایر زیر ساخت های این شهرستان بر اثر سیل اوایل امسال اشاره کرد و گفت:بخش زیادی از جاده های روستایی این شهرستان در این سیل دچار آسیب شده است.

رضا نجاتی با قدردانی از توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی به مشکل جاده های روستایی این شهرستان افزود:میزان تخریب جاده های روستایی شوش ناشی از سیل اواخر فروردین ماه امسال بالاست.

وی گفت:اولین وزارتخانه که پس از وقوع سیل به یاری شهرستان شوش شتافت وزارت راه و شهرسازی است که جا ی تقدیر دارد.

وی گفت: جاده های روستایی شهرستان شوش به واسطه اینکه 70 درصد این شهرستان در مناطق روستایی سکونت دارند از تردد بالایی برخورداراند لذا همچنان از وزارت راه و شهرسازی انتظار می رود برای بهسازی و استاندارد سازی جاده های روستایی شهرستان شوش وارد عمل شود.

نجاتی طرح های راهسازی به ویژه در مناطق روستایی را از اولویت های این شهرستان برشمرد و گفت:از آنجا که شغل ساکنان مناطق روستایی شهرستان شوش کشاورزی است لذا احداث جاده مناسب و استاندارد از نیازهای ضروری این شهرستان است.

وی همچنین از اهالی منطقه آهودشت که به دلیل نبود جاده مناسب تاکنون دچار مشکل و سختی شده اند عذرخواهی کرد.

با اجرای این طرح ساکنان ۳۸ روستای بخش شاوور از جاده مناسب و استاندارد بهره مند می شوند.
سیدحسین میرشفیع معاون جاده های روستایی و آزاد راه های وزارت راه و شهرسازی نیز اعتبار اجرای این طرح را 100 میلیارد ریال عنوان کرد.

سیل فروردین ماه امسال به 500 کیلومتر از جاده‌های روستایی شمال خوزستان خسارت وارد کرد.

طغیان رودخانه دز در اواخر فروردین امسال موجب آبگرفتگی و یا خسارت به 19 روستای شهرستان شوش در شمال خوزستان شد.

شهرستان شوش دارای 220 روستا و بیش از 200 هزار نفر جمعیت است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار