تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۱۳۸۹۶۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه آبادان:
استقرار گمرک در ورودی منطقه نیاز به پیگیری دارد
امام‌جمعه آبادان گفت: بررسی‌ها تاکنون خوب بوده اما نیاز به پیگیری جدی برای استقرار گمرک از طرف مسؤولان است
امام‌جمعه آبادان گفت: بررسی‌ها تاکنون خوب بوده اما نیاز به پیگیری جدی برای استقرار گمرک از طرف مسؤولان است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی ابراهیمی پور ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه این شهر، اظهار کرد: قدرت‌های زورگو همواره به دنبال توطئه هستند و تلاش دارند تا سرمایه‌های مادی و معنوی ملت را به غارت ببرند.

وی بابیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند تا این توطئه‌ها از دید ملت پنهان بماند، عنوان کرد: انتقامی که در سال 88 و پس‌ از آن از ملت گرفتند ازجمله همین توطئه‌هاست.

امام جمعه آبادان با تأکید بر اینکه ملاک رهبری محتوا و عمل است نه بیان صرف، عنوان کرد: اینکه فقط در بیان حرفی زده شود و به آن عمل نشود ارزشی ندارد.

ابراهیمی پور بابیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد اختلافات قومی و مذهبی در ملت ایران بوده است، اظهار داشت: در این راه نیز از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

امام‌جمعه آبادان 3 دلیل را عامل ناکامی دشمن در رسیدن به اهدافش خواند و عنوان کرد: اول تحلیل درست و به‌موقع مردم به خاطر گوش دادن به یک تحلیل‌گر حکیم و دانا است که این تحلیل‌گر کسی جز مقام معظم رهبری نیست.

وی گفت: دوم عمل کردن به این تحلیل‌ها است و زمانی که نیاز شد و تشخیص دادند علیه دشمن برخاسته و نسخه فتنه دشمنان را برای همیشه در هم پیچیدند.

خطیب نماز جمعه آبادان بیان کرد: سوم نیز عدم توجه به خواص بود. برخی‌ها فکر می‌کردند با سکوت و حرف نزدن در ایام فتنه 88 مورد توجه مردم قرار می‌گیرند که اینگونه نشد.

ابراهیمی پور با اشاره به چالش جدی در بازار آبادان، اظهار کرد: بازار این شهر با داشتن بیش از 10 هزار کسبه دچار چالش‌هایی شده است.

امام‌جمعه آبادان گرانی در بازار آبادان را یکی از دلایل این چالش دانست و افزود: گرانی قیمت‌ها نسبت به دیگر شهرهای استان در این چالش تأثیرگذار بوده است.

وی خطاب به دولت، اظهار کرد: ایجاد منطقه آزاد در آبادان و خرمشهر یا کارشناسی شده بوده است یا نبوده، اگر بوده باید این گمرک در ورودی منطقه مستقر شود.

خطیب نماز جمعه آبادان اظهار کرد: با عدم استقرار گمرک، مردم این شهر از مزایای منطقه آزاد بی‌بهره ماندند و دیگران بهره‌مند شدند.

خطیب نماز جمعه آبادان اعلام کرد: پیگیری‌ها تاکنون خوب بوده اما نیاز به پیگیری جدی برای استقرار گمرک از طرف مسئولان نیاز است.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
0
درود بر مردان خدا ، و لعنت بر نابود کنندگان آبادان و خرمشهر ، 8سال جانانه جنگیدم دوباره ام می ایستیم ، خونمان رنگین تر از شهدا نیست با ظلم مقتدارنه میجگیم چه گمرک باشد چه تمام مسئولین بی کفایت خوزستان ، نفت ، گاز ، پتروشیمی، آب ، فولاد ، برق ، نیشکر و همه را بردنند و جز بیکاری ، فقر ، اعتیاد ، افسردگی ، بیماری ، خودکشی چیزی برای فرزندانم نگذاستن ، وای برآن روز که امام حکم جهاد دهد .
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
0
فکر میکنید چقدر دیگه طول میکشه من دبیرستانی بودم اخبار گفت منطقه آزاد اروند میخواد شکل بگیره ، دیپلم گرفتم ،لیسانس گرفتم ،سربازی رفتم ، فوق لیسانس گرفتم الانم 9سال سابقه کار دارم فور کنم از اولین خبر 23سالی میگذره ، خدا نگهدارتون باشه با پیگیریهاتون
ناشناس
|
SPAIN
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
0
انشاا... مسئولین و بخصوص گمرک و نماینده گمرک خوزستان که تا الان همکاری نکردن و مایه تاسف مردم شهر خرمشهر و آبادان که یک نفر 2شهر رو در فقر و بیکاری و افسردگی رها کردنن با قولهای 20ساله الکی ، انسانیت و اخلاق و شرافت را باید از این مردم یاد گرفت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
نماینده گمرکات خورزستان هم لطفا نظر بدن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
0
0
سپاس از تمام نظرات
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0
0
لطفا بگید پی گیری کی نتیجه میده ؟
لطفا بگید کی واقعا مانع شده تا الان افتتاح بشه ؟
لطفا بگید مسئول ساخت و نصب کی هست ، چرا همش گردن سازمان منطفه شده ، گمرک چکاره است ، گمرک فقط بلده ایراد بگیره
خدایا صبرت تا به کی ، ظلم را چرا جواب نمیدی ، مگر این حق خوری نیست ، فقط سود گمراکات آبادان و خرمشهر رو داخل شهر خرج کنید ، سود پتروشیمی برای خودتون سود نفت و گاز و ....برای خودتون
چقدر این استان باید تاوان این مسئولین خدا نشناس رو بده
خدا بلای که به سر مردم میارید رو سرتون بیاره
آه ماردان داغ دار ، از خودکشی و قتل و جنایت بخاطر فقر و بیکاری رو سرتو بریزه
آه من مسلمان ، آه من جوان ، آه من بیکار ، آه من افسرده ، آه من بیچاره ، بیچارتان کند
خدایا نگذر از اینان که راهی برایم نگذاشتن ، خدایا ناکسان را عذاب بده به نام دل شکسته ام
:
:
:
آخرین اخبار