تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۳۸۹۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشگاه علمی کاربردی اندیمشک:
یک شرکت دانش بنیان در اندیمشک احداث می‌شود
رئیس دانشگاه علمی کاربردی اندیمشک گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با هدف توسعه خدمات علمی یک شرکت دانش بنیان در اندیمشک احداث می‌شود
رئیس دانشگاه علمی کاربردی اندیمشک گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با هدف توسعه خدمات علمی یک شرکت دانش بنیان در اندیمشک احداث می‌شود.

احمد قلاوند با بیان اینکه به مناسبت روز دانشجو، نمایشگاه بازیافت در دانشگاه علمی کاربردی اندیمشک برگزار شده است، اظهار کرد: این نمایشگاه با محوریت مدیریت پسماند شهری به ابتکار دانشجویان جوان رشته‌های محیط‌زیست، شهرسازی و معماری برگزار و راه‌کارهای نوین دفع و استفاده بهینه از زباله برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت حفاظت از محیط‌زیست، افزود: نمایشگاه طراحی محیط با استفاده از مواد پلاستیکی و پسماند تا پایان‌ سال فعال خواهد بود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی اندیمشک عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و با هدف توسعه خدمات علمی یک شرکت دانش بنیان در اندیمشک احداث می‌شود.

قلاوند با بیان اینکه آموزش پژوهش کارآفرینی سه رکن اصلی فعالیت دانشگاه علمی کاربردی است، ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی اندیمشک پذیرش بیش از 3 هزار دانشجو را دارد که در صورت توجه به توسعه این واحد دانشگاهی، می‌توان زمینه توسعه علمی و صنعتی، گردشگری و اقتصادی اندیمشک را تقویت کرد.

وی گفت: تا کنون بیش از 600 دانشجو از دانشگاه علمی کاربردی اندیمشک فارغ‌التحصیل شده‌اند و به‌زودی با اجرای طرح‌های ویژه آموزشی شاهد گسترش رشته‌های تحصیلی و جذب دانشجو در این واحد دانشگاهی با توجه به ظرفیت و استعداد خاص و منحصر به فرد شهرستان در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی هستیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار