تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۱۳۸۹۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کودکان بی سرپرست در گتوند چشم انتظار یاری اند
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گتوند با بیان اینکه 300 یتیم در این شهرستان زیر نظر این نهاد قرار دارند گفت: کودکان بی سرپرست چشم انتظار یاری افراد خیر می باشند
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گتوند با بیان اینکه 300 یتیم در این شهرستان زیر نظر این نهاد قرار دارند گفت: کودکان بی سرپرست چشم انتظار یاری افراد خیر می باشند.

رحمت الله کلانتر رشیدی روز شنبه با اشاره به اینکه علاوه بر کمک های کمیته امداد ،‌این ایتام در حمایت طرح اکرام و ایتام قرار گرفته اند، افزود: این طرح، برنامه ای انسان دوستانه است که برای حمایت از کودکان بی سرپرست طراحی شده و به اجرا درآمده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گتوند اضافه کرد: براساس این طرح هر فرد حقیقی یا حقوقی کفالت مادی و معنوی یک یا چند نفر از ایتام واجد شرایط و کودکان یتیم را از جمله دختر تا زمان ازدواج و پسرهای زیر 18 سال را بر عهده می گیرد.

کلانتر رشیدی افزود: در این طرح ،حامی با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم ، ماهیانه حداقل 300 هزار ریال را به شماره حساب کودک یتیم تحت واریز می کند.

وی ادامه داد: در صورت تمایل و توانمندی حامیان ، واریز مساعدت بیش از این مبلغ نیز امکانپذیر بوده و در صورت تشریح وضعیت ایتام از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره)، حامیان می توانند در ابعاد مختلف زندگی یتیم راهگشا باشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گتوند در پایان اذعان داشت: انتظار داریم درسال جاری این رقم افزایش یافته و مردم خیر و نوع‌دوست شهرستان گتوند حمایت تعداد بیشتری از کودکان را بر عهده گیرند.

پنج هزار و 418 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان گتوند قرار دارند.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
0
مردم شریف گتوند طی چند سال اولین شهرستان بودنند که خمس و زکات و دیگر کارهای بزرگوانه ی دیگری را انجام می دادند این بار هم مطمعن باشید دست خانواده های مستمند را خالی نمی گذارند.
:
:
:
آخرین اخبار