تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۱۳۹۰۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شایعه پیوستن مهدی رحمتی به تیم استقلال خوزستان تکذیب شد
سرپرست باشگاه استقلال خوزستان با رد شایعات مبنی بر احتمال حضور مهدی رحمتی دراین تیم گفت: تیم ما به غیر جدایی دو بازیکن آن هم به تشخیص کادرفنی دیگر با هیچ تغییراتی روبه رو نبوده و صحبت های پیوستن مهدی رحمتی به این تیم صحت ندارد
سرپرست باشگاه استقلال خوزستان با رد شایعات مبنی بر احتمال حضور مهدی رحمتی دراین تیم گفت: تیم ما به غیر جدایی دو بازیکن آن هم به تشخیص کادرفنی دیگر با هیچ تغییراتی روبه رو نبوده و صحبت های پیوستن مهدی رحمتی به این تیم صحت ندارد.

علی پورکیانی روز شنبه درخصوص آخرین وضعیت تیم استقلال خوزستان در نیم فصل رقابت های لیگ برترباشگاه های کشور و تغییرات دراین تیم اظهارکرد:اگرچه تیم ما دراین فصل از رقابت ها با مشکلات مالی همراه بود اما با این وجود بازیکنان با غیرت و تعصب نیم فصل را به پایان رسانده و به نسبت مشکلاتی که داشتند در جایگاه خوبی قرار گرفتند.

وی افزود: مسئولان باشگاه و مسئولان استانی برای رفع مشکلات این تیم در تلاش بوده و امید است با بهبود شرایط تیم، بازیکنان در نیم فصل دوم رقابت های لیگ با انگیزه تر به میدان بروند.

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان ادامه داد: تیم ما در نیم فصل دوم رقابت های لیگ به غیر از عزت اله پورقاز و سید جلال عبدی که به تشخیص کادرفنی از تیم جدا شدند، دیگر بازیکنان را حفظ کرده و هیچ بازیکنی قصد جدایی از تیم را ندارد.

وی همچنین درخصوص صحبت های مطرح شده درخصوص جدایی رحیم زهیوی از این تیم گفت: این بازیکن علاقه زیادی به تیم استقلال خوزستان داشته و در نیم فصل دوم نیز در این تیم بازی خواهد کرد.

در فصل نقل و انتقالات نیم فصل رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور مسئولان باشگاه استقلال خوزستان برای مدت یک فصل و نیم با پیمان حشمتی، بازیکن تیم دسته دومی شهرداری همدان قرارداد داخلی منعقد کردند.

همچنین استقلالی ها پیش از این نیز با آلویس نانگ قراداد داخلی بسته بودند.

مدت قرارداد این مهاجم کامرونی تا پایان نیم فصل دوم لیگ برتر بوده و این بازیکن آبی های خوزستان را در لیگ قهرمانان آسیا نیز همراهی خواهد کرد.

در برخی از رسانه ها گفته شده پس از جلسات روزشنبه باشگاه استقلال تهران با رحیم زهیوی، این بازیکن برای یک فصل و نیم با این باشگاه به توافق شفاهی رسیده است.

باشگاه استقلال خوزستان که از ابتدای فصل با مشکلات مالی زیادی همراه بوده هنوز واکنشی نسبت به تصمیم جدایی این بازیکن از این تیم، نشان نداده و قائم مقام این باشگاه در گفت و گو با خبرنگار جدایی زهیوی از تیمش را رد کرده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار