تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۱۳۹۰۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان:
۲۶۳ حیوان ناقل بیماری در شادگان و دارخوین تلف شدند
در دوره ۶ ماهه اول سال جاری، تعداد ۲۶۳ حیوان ناقل بیماری در شهرهای شادگان و دارخوین تلف شدند
معاون فرماندار شادگان گفت: در دوره ۶ ماهه اول سال جاری، تعداد ۲۶۳ حیوان ناقل بیماری در شهرهای شادگان و دارخوین تلف شدند.

نعمت اله آلبوغبیش صبح امروز شنبه در جلسه ستاد اتلاف حیوانات ناقل بیماری از آغاز عملیات کنترل حیوانات ناقل بیماری خبر داد و اظهارکرد: این برنامه با مشارکت کلیه اعضای ستاد و با محوریت ادارات دامپزشکی، حفاظت محیط زیست، شبکه بهداشت و شرکتهای توسعه نیشکر سلمان فارسی و فارابی اجرا می شود.

وی، عملکرد ستاد اتلاف حیوانات ناقل بیماری شهرستان را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: در دوره ۶ ماهه اول سال جاری تعداد۲۶۳ حیوان ناقل بیماری در شهرهای شادگان و دارخوین اتلاف شد که قابل تقدیر و تشکر است.

آلبوغبیش بیان کرد: به دنبال گزارشات مردمی و بهداشت محیط شهرستان مبنی بر احتمال وجود حیوانات ناقل بیماری، بررسی های لازم در دستور کار قرار گرفت و با ارسال نمونه ای از پستاندار وحشی به مرکز انستیتو پاستور برنامه عملیات کنترل حیوانات ناقل بیماری شهرستان آغاز شد.

وی در پایان یادآور شد: وجود سگهای ولگرد به صورت گله ای در بعضی از مناطق علاوه بر تهدید چهره بهداشتی شهر، اثرات منفی آنها بر جامعه به ویژه دانش آموزان، عامل بالقوه ای خواهد بود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار