تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۱۳۹۱۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمیدرضا خجندی خبر داد؛
انجمن موسیقی خوزستان عاقبت صاحب خانه شد
بخشی از خانه هنر واقع در اهواز ، کیانپارس، خیابان دوم شرقی به انجمن موسیقی خوزستان اختصاص پیدا کرد
سخنگوی انجمن موسیقی خوزستان گفت: با توجه به این که انجمن موسیقی خوزستان سال‌ها به علت نداشتن مکان جهت استقرار و پیشبرد برنامه‌های خود با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو بود، در سال گذشته با تغییر هیات مدیره این انجمن، اعضای جدید دستور کار اولین نشست خود را با عنوان تخصیص مکان به این انجمن مصوب کردند.

حمیدرضا خجندی اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر آقای بهنام کوراوند رییس این انجمن و مساعدت جناب آقای دکتر جوروند مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و همراهی دیگر مسئولین مربوطه، این مهم به انجام رسید و بخشی از خانه هنر واقع در اهواز ، کیانپارس، خیابان دوم شرقی به انجمن موسیقی خوزستان اختصاص پیدا کرد.

وی ادامه داد: نظر به این که هنرمندان موسیقی استان بارها بابت عدم وجود مکان ثابت برای نشست‌های خود با مسئولین ذیربط به درد دل نشسته بودند با اختصاص بخشی از خانه هنر به آنها نوید محقق شدن برنامه‌های آتی هیات مدیره این انجمن به واقعیت نزدیک شد.

سخنگوی انجمن موسیقی خوزستان افزود: پیرو این موضوع تعدادی زیادی از هنرمندان توانای موسیقی از اقصی نقاط استان بابت این که مدیر کل محترم با حمایت خود مشکل جامعه موسیقی استان را مرتفع کردند پیام‌های سپاس خود را تقدیم کردند.

خجندی بیان کرد: با توجه به استقرار انجمن موسیقی در خانه هنر به زودی شاهد طراحی و اجرای برنامه‌های مدون و بنیادی این انجمن که بیشتر نگاهی دوراندیش به موسیقی استان برای رسیدن  به پارامترهای ملی و فراملی است، خواهیم بود.

این خواننده و هنرمند موسیقی ابراز امیدواری کرد: با حمایت مدیران هنری و همبستگی هنرمندان موسیقی استان شاهد پیشبرد هنر والای موسیقی در خوزستان باشیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار