تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۱۳۹۱۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان:
مسابقات کشوری کشتی بختیاری در مسجدسلیمان برگزار می شود
رئیس اداره ورزش و جوانان مسحدسلیمان از برگزاری مسابقات کشتی بختیاری به میزبانی این شهرستان خبر داد
رئیس اداره ورزش و جوانان مسحدسلیمان از برگزاری مسابقات کشتی بختیاری به میزبانی این شهرستان خبر داد.

عبدالرضا صالحی اظهار کرد: مسابقات کشوری کشتی بختیاری یادواره شهید علیمردان خان بختیاری به میزبانی شهرستان مسجدسلیمان و با حضور تیم هایی از استان های خوزستان، چهارمحال بختیاری، لرستان، اصفهان،کهگلویه و بویر احمد، همدان، کرمانشاه، ایلام، فارس، کردستان، بوشهر، خراسان رضوی و... برگزار می شود.

وی، هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج و گسترش آئین و رسوم ایل یزرگ بختیاری دانست و افزود: مسابقات با نام شهید علیمردان خان بختیاری مزین شده است و در تاریخ ۱۵ بهمن مصادف با دهه فجر در سالن چند منظوره شهید بهنام محمدی واقع در نمره ۴۰ مسجدسلیمان برگزار می شود.

صالحی در خصوص نحوه برگزاری مسابقات اظهار کرد: مسابقات در یک وقت شه دقیقه ای و بر روی تاتامی مخصوص مسابقات برگزار و چنانچه در طول سه دقیقه مبارزه با شال نتیجه مسابقه مشخص نشود در یک وقت دو دقیقه ای مسابقه در حالت کمر گیری برگزار می شود. در صورتی که برنده در حالت کمر گیری نیز مشخص نشود سکه تعیین کننده نفر برنده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان افزود: این مسابقات با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، اداره ورزش شهرستان مسجدسلیمان، هیئت کشتی و هیئت ورزش های همگانی مسجدسلیمان برگزار می شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار