تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۳۹۲۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: فردا پول به حساب بازیکنان واریز می‌شود
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به جلب موافقت اعضای شورای شهر اهواز جهت پرداخت یک میلیارد تومان به این باشگاه، گفت: فردا صبح (سه‌شنبه) بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت می‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به جلب موافقت اعضای شورای شهر اهواز جهت پرداخت یک میلیارد تومان به این باشگاه، گفت:  فردا صبح (سه‌شنبه) بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت می‌کنیم.

سیداکبر پورموسوی در پاسخ به این سوال که بالاخره پول به باشگاه رسید؟ اظهارکرد: ‌در این مدت توانستیم موافقت اعضای شورای شهر اهواز را جهت پرداخت یک میلیارد تومان به باشگاه جلب کنیم و ان‌شاءالله فردا صبح (سه‌شنبه) این مبلغ به حساب باشگاه واریز می‌شود و بعد ما نیز بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت می‌کنیم.

وی ادامه داد: طی چند روز گذشته تمرینات‌مان از شرایط خوبی برخوردار نبود، چرا که بازیکنانم چه آن‌هایی که پیشنهاد داشتند، چه آن‌هایی که پیشنهاد نداشتند و چه نفراتی که مشکل مالی دارند، ذهن‌های‌شان درگیر است، بنابراین در این چند روز بازیکنانم به خوبی تمرین نکردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که وضعیت زهیوی،‌ بیت‌سعید و طیبی که با پیشنهادهای خوبی رو‌به‌رو هستند به کجا خواهد رسید؟ عنوان کرد: به خود بازیکنان هم گفته‌ام به هیچ عنوان موافق جدایی هیچ کدام نیستم، چرا که طبق قول‌مان فردا بخشی از مطالبات آن‌ها پرداخت می‌شود، البته اگر بازیکنانم پیشنهاد خارجی داشته باشند صد درصد موافقم ولی اگر قرار است در ایران بازی کنند، فقط باید با استقلال خوزستان باشند.

وی در ادامه در خصوص دو بازی تدارکاتی که برابر تیم‌های استقلال اهواز و نفت مسجدسلیمان انجام دادند نیز گفت: در این دو بازی بیشتر از جوانانم استفاده کردم و بیشتر نفرات اصلی‌‌مان نبودند. در بازی با نفت‌مسجدسلیمان هم که روز گذشته (یکشنبه) انجام دادیم، نیمه اول با توجه به این‌که از بازیکنان جوانم استفاده کردم، سه گل خوردیم و در نیمه دوم به بازیکنان اصلی‌ام بازی دادم که فقط دعا می‌کردم با توجه به این‌که فکرهای‌شان درگیر است، مصدوم نشوند.

پورموسوی از برگزاری یک اردوی چهار روزه در تهران خبر داد و عنوان کرد: ‌از روز پنج‌شنبه هفته جاری برای برگزاری یک اردوی چهار روزه راهی تهران می‌شویم و 16 دی‌ماه نیز یک بازی تدارکاتی با تیم پیکان خواهیم داشت.

وی بیان کرد:‌ به هر حال ان‌شاءالله با پرداخت پولی که فردا به بازیکنان خواهیم داشت، بخشی از دغدغه خاطر بازیکنانم برطرف شود تا وقتی به اردوی تهران می‌رویم بتوانیم تمرینات خوبی انجام دهیم. ما در چند روز گذشته با توجه به شرایطی که داشتیم، نتوانستیم از تمرینات‌مان استفاده کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار