تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۲۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جریمه 230 میلیون ریالی ‌نفت آبادان و فولاد خوزستان توسط کمیته انضباطی
بر اساس احکام جدید صادر شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم‌های نفت آبادان و فولاد خوزستان مبلغ 230 میلیون ریال جریمه شدند
بر اساس احکام جدید صادر شده از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم‌های نفت آبادان و فولاد خوزستان مبلغ 230 میلیون ریال جریمه شدند.

به نقل از سایت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، کمیته انظباطی آرای خود را در خصوص تیم‌های مختلف لیگ برتری اعلام کرد که برهمین اساس 130میلیون ریال جریمه برای باشگاه نفت آبادان و 100 میلیون ریال جریمه برای فولاد خوزستان منظور شد.

براساس اعلام سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های نفت آبادان و گسترش فولاد تبریز در ششم دی برگزار و از سوی تماشاگران تیم نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر پرتاب ترقه به داخل زمین صورت گرفت و با توجه به سوابق هفته‌های چهارم و سیزدهم لیگ برتر، این تیم به پرداخت 80 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین تیم صنعت نفت‌ آبادان به دلیل اهانت تماشاگرانش به بازیکنان تیم حریف با توجه به سوابق مشابه درهفته‌های چهارم، یازدهم، سیزدهم و چهاردهم لیگ برتر، به پرداخت مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کمیته انضباطی تیم فولاد خوزستان را نیز به دلیل تخلف تعدادی از تماشاگران منتسب به تیم این تیم در بازی برابر پیکان و اهانت به تیم داوری، با توجه به سوابق هفته دهم و چهاردهم لیگ برتر به پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

باشگاه‌های خوزستانی درفصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال چندین بار به‌ دلیل اعتراض هواداران به قضاوت ناعادلانه داوران در مسابقات مختلف جریمه شده‌ اند.
:
:
:
آخرین اخبار