تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۱۳۹۲۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسوول مجوز حرفه‌ای باشگاه:
استقلال خوزستان برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی ندارد
پس از جلسه نمايندگان و مديران عامل باشگاه‌ها در خصوص آخرين بررسی مدارك مجوز حرفه‌اي باشگاه‌ها و رفع معايب مدارك حرفه‌اي تیم های حاضر در ليگ قهرمانان آسیا، استقلال خوزستان بدون هیچ مشکلی می تواند در این مسابقات شرکت کند
مدير اداری و مسوول مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال خوزستان گفت: پس از جلسه نمايندگان و مديران عامل باشگاه‌ها در خصوص آخرين بررسی مدارك مجوز حرفه‌اي باشگاه‌ها و رفع معايب مدارك حرفه‌اي تیم های حاضر در ليگ قهرمانان آسیا، استقلال خوزستان بدون هیچ مشکلی می تواند در این مسابقات شرکت کند.

محمد پورکیانی در خصوص جلسه هم انديشي و آخرين بررسي مدارك مجوز حرفه‌اي باشگاه ها، اظهار کرد: روز گذشته (دوشنبه) در تهران جلسه بسیار خوبي در این زمینه داشتیم و يك سري معايب كه توسطAFC  به باشگاه ها اعلام شده بود، بررسي شد.

وی افزود: قرار بر این شد که معایب تا فردا (چهارشنبه) اصلاح شوند و در غير اين صورت باشگاه خاطي از ليست شركت در بازی‌های آسيایی حذف خواهد شد و تيم ديگری راهی این رقابت ها می شود.

مدير اداری و مسوول مجوز حرفه ای باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: خوشبختانه باشگاه استقلال خوزستان ايراد خاصي جز چند مورد نداشت كه در همان جلسه توضيحاتی ارائه شد و  می توان گفت که ما برای حضور در ليگ قهرمانان آسیا مشکلی نداریم و مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال خوزستان صادر شد.

وی گفت: در این جلسه وضعیت تمام باشگاه های ایران مورد بررسی قرار گرفت که فقط چهار تيمی كه قرار است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند و دو باشگاه گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان، موفق به کسب مجوز حرفه‌ای شدند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار