تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۳۹۲۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان:
کمتر حاشیه‌ی مشکل‌سازی در ورزش خوزستان دیده شده است
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: کمتر حاشیه‌ی مشکل‌سازی در ورزش و جوانان استان دیده شده است.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: کمتر حاشیه‌ی مشکل‌سازی در ورزش و جوانان استان دیده شده است.

 علی‌حسین حسین‌زاده روز گذشته (دوشنبه) با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان و دیدار با اعضای این اداره‌کل، اظهار کرد: من کمتر حاشیه‌ی مشکل‌سازی در ورزش و جوانان استان دیده‌ام و این هم در راستای سیاست مجموعه و فضای برادرانه ایجاد شده در این جا و مدیریت خوب آقای کیانی‌زاده است. 

وی افزود: همه این موارد دست به دست هم داده است تا چنین اقداماتی در ورزش خوزستان به انجام برسد. مقام معظم رهبری نیز تاکید بسیاری به دولت داشته است که آسیب ها کم شود و یکی از راه های مهم نیز توجه به ورزش است.   

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در هر صورت امیدوارم این حساسیت ها باعث شود تا به ورزش توجه بیشتری شود. همچنین امیدوارم اداره کل ورزش و جوانان در کار خود موفق باشد و همین راهی که در حال طی کردن است را ادامه دهد. من نیز در خدمت ورزش و جوانان استان هستم.

همچنین در این نشست مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و معاونان وی، به ارائه اقدامات انجام شده در بخش های مختلف ورزش و جوانان استان پرداختند.

فرامرز کیانی زاده در این نشست گفت: تمام تلاش ما این بوده است که هم علمی و هم با برنامه و هدف کار کنیم.

وی با بیان این که از دیگر تلاش‌هایمان حفظ آرامش در ورزش و جوانان خوزستان بوده است، عنوان کرد: همچنین در تلاش بوده ایم که عاملی برای ایجاد حاشیه در ورزش و جوانان استان نباشیم و تقریبا توانسته ایم در این بخش موفق کار کنیم، چرا که در این بی‌پولی شاهد کمترین اعتراضی از سوی هیات ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها بوده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: ما با توجه به تعصبی که به ورزش و جوانان استان داریم، هر کاری که از دست مان برآید و بدانیم لازم است، انجام می دهیم. ما به دنبال تبلیغات نیستیم و شعار ما کار، کار و بازهم کار است و این مملکت نیز به کار نیاز دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار