تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۳۹۲۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دونده خوزستانی: نمی‌دانم منتقدین دو و میدانی به دنبال چه هستند!
دونده خوزستانی با انتقاد نسبت به کسانی که دو و میدانی استان را دچار چالش می کنند، گفت:‌‌ با دست خودمان در حال نابود کردن دو و میدانی استان هستیم
دونده خوزستانی با انتقاد نسبت به کسانی که دو و میدانی استان را دچار چالش می کنند، گفت:‌‌ با دست خودمان در حال نابود کردن دو و میدانی استان هستیم.

احمد خنفری با انتقاد و گله‌مندی نسبت به کسانی که دو و میدانی استان را دچار چالش می‌کنند، ‌اظهار کرد: اگر منِ خنفری دلسوز این رشته هستم، پس باید به دنبال پیشرفت این رشته باشم و از هیچ کمکی دریغ نکنم، نه این که دو و میدانی را به چالش بکشم. تا وقتی خودمان نخواهیم و دست به دست هم ندهیم، راه به جایی پیش نمی بریم و نمی توانیم دو و میدانی خوزستان را بسازیم.

وی افزود: من با توجه به این که دلم به حال این رشته می سوزد، استعدادیابی کردم و میلاد دریساوی را تحویل جامعه دو و میدانی کشور دادم و او هم اکنون ملی پوش است. حال می خواهم بدانم همین آقایانی که دو و میدانی خوزستان را به چالش می کشند، کدام یک از آن‌ها چنین اقداماتی داشته‌اند؟

دارنده چندین نشان مسابقات بین‌المللی گفت: ‌وقتی برخی ها چالش ایجاد می کنند، ‌عده ای دیگر نیز از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند ولی من به عنوان کسی که در حال حاضر قهرمان دو 400 متر بامانع ایران هستم و برای حضور در مسابقات آسیایی سال آینده نیز برنامه ریزی دارم، دلسوز این رشته هستم. اگر این نفرات دلسوز هستند از فردا با حضور در مدارس شروع به استعدادیابی کنند یا این که در مسابقات کشوری شرکت و مقام کسب کنند یا حداقل جزو چهار نفر اول ایران شوند. این ها یعنی خدمت به دو و میدانی خوزستان نه اقداماتی که این افراد انجام می دهند.

وی خاطرنشان‌کرد: البته ‌این افراد در حدی نیستند که به دو و میدانی خوزستان ضربه بزنند، چرا که ما مسوولان فهیمی در کشور و استان داریم و قطعا این دوستان را می شناسند. فقط این که این نوع حرکات باعث می شود، ورزشکاران رده های سنی با دیدن چنین شرایطی این رشته را کنار بگذارند. ما با دست خودمان در حال بدبخت کردن دو و میدانی استان هستیم.

خنفری گفت: ‌باور کنید هیچ کسی به اندازه من در این رشته زجر و سختی نکشید؛ خانه ما خرمشهر بود و من برای مدت 10 سال با توجه به این که در شهرستان‌مان پیست دو و میدانی نداشتیم، برای تمرین به اهواز می آمدم ولی باتوجه به این که خودم خواستم، به این جایگاه رسیدم. پس این نفرات که در گذشته قهرمان این رشته بودند، اگر خودشان بخواهند باز می توانند موفق شوند ولی با توجه به این که نمی خواهند و نمی توانند، مجبور هستند به چنین حواشی بپردازند.

وی افزود: من دلم برای دو و میدانی که در آن زجر و بدبختی کشیدم، می سوزد و سوال من این است که چرا هیچ کدام از بزرگان دو و میدانی نگران این رشته نیستند، جز این نفرات! به هر حال اگر کسی می خواهد به دو و میدانی استان کمک کند باید واقعا آستین‌های خود را بالا بزند و به دنبال استعدادیابی در مدارس باشد. همچنین باید استعدادها را به هیات معرفی کند تا هیات برای او هزینه کند.

این دونده خوزستانی بیان کرد: ‌در حال حاضر کسی من را حمایت نمی کند و با هزینه های شخصی خودم تمرین می کنم تا در آینده برای استانم مقام کسب کنم. به هر حال می خواهم بدانم حرکات این نفرات تا چه زمانی است؟ نمی دانم این افراد به دنبال چه هستند.

وی گفت:‌ نباید به دنبال بهانه باشیم و اگر می خواهیم تمرین یا استعدادیابی کنیم، نباید به وضعیت هیات کاری داشته باشیم و نباید برای‌مان مهم باشد که رییس یا سرپرست هیات چه کسی است. این افرد فقط چالش ایجاد می کنند و هیچ کاری نمی‌کنند؛ البته چالش‌های شان هم بی نتیجه است و مطمئن باشید که مسوولان ما به این صحبت‌ها توجهی نمی کنند و به آن ها دامن نمی‌زنند. خود این افراد که این چنین می کنند، می دانند نابودی دو و میدانی استان از کجا از سر گرفت. به نظر من دو و میدانی استان اکنون در حال ساخته شدن است و ورزشکاران دوباره در حال استفاده از پایگاه قهرمانی هستند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار