تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۳۹۲۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بغلانی: نفت آبادان با جایگاه خوب در لیگ می‌ماند
مدافع تیم فوتبال نفت آبادان گفت:‌ به مردم قول می دهم که تیم در لیگ می ماند و در جایگاه بسیار خوبی هم قرار خواهد گرفت
مدافع تیم فوتبال نفت آبادان گفت:‌ به مردم قول می دهم که تیم در لیگ می ماند و در جایگاه بسیار خوبی هم قرار خواهد گرفت.

حسین بغلانی در خصوص وضعیت تیمش، اظهار کرد:‌ خیلی ها می گویند تیم شرایط خوبی ندارد ولی من فکر می کنم رتبه یازدهم تا حدودی برای تیم ما خوب است، البته می توانستیم در یکی از رده‌های هشتم یا نهم نیز باشیم ولی فوتبال است و هر چیزی در آن پیش می آید.

وی افزود: ما سه چهار بازی مهم خانگی را از دست دادیم که البته نتایج خوبی که ابتدای فصل کسب کرده بودیم به سودمان شد. اکنون هم با صحبت‌هایی که شده، قرار است سه چهار بازیکن به تیم اضافه و تیم تقویت شود. امیدوارم نیم فصل دوم نتایج فصل اول را جبران کنیم.

این بازیکن آبادانی گفت: ‌کارشناسان هم می گویند تیم ما شاید از شش هفت تیم دیگر لیگ نیز قوی‌تر باشد. تیم ما سرتر از برخی تیم‌ها است و مطمئن باشید با رفع نقاط ضعف و تقویت تیم و همچنین با توجه به داشتن یک مربی کاربلند چون نادر دست نشان، وضعیت مان بهتر می شود.

وی عنوان کرد: ‌ما امتیازات بسیاری از دست دادیم که واقعا مصدوم ها و محروم هایی که در حین رقابت ها داشتیم، در روند کاری‌مان تاثیر گذاشت. ما از هفته پنجم به بعد در هر بازی یکی دو مصدوم که مهره کلیدی تیم بودند، داشتیم. این وضعیت به صورتی شد که واقعا دست آقای دست نشان خالی بود. ما جوانان خیلی خوبی داریم ولی شرایط لیگ متفاوت است.

بغلانی با بیان این که نفت آبادان یک تیم ریشه دار و قدیمی است، گفت: هواداران به این تیم عشق می ورزند و من خودم افرادی را در آبادان می شناسم که زندگی شان فوتبال است. باید بگویم نتایج خوبی که اوایل فصل کسب کردیم، کمی انتظارات را بالا برد ولی در ادامه آن امتیازاتی که باید می گرفتیم، کسب نکردیم. مردم آبادان هم حق دارند و مطمئن باشند و به آن‌ها قول می دهم که تیم در لیگ می ماند و جایگاه آن خیلی خوب می شود. نفت آبادان می تواند جزو 10 تیم بالایی جدول باشد. خیلی ها اعتقاد دارند که نفت آبادان سقوط می کند و سوال من این است که چرا باید تیم سقوط کند؟ همه باید در نتیجه گیری تیم کمک کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار