تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۱۳۹۳۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مذاکره رحیم زهیوی با یک تیم قطری
مهاجم استقلال خوزستان برای مذاکره با یک تیم قطری راهی این کشور می شود
مذاکره رحیم زهیوی با یک تیم قطریمهاجم استقلال خوزستان برای مذاکره با یک تیم قطری راهی این کشور می شود.

سیداکبر پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص ترک اردوی تیم ملی از سوی رحیم زهیوی برای سفر به قطر و مذاکره با یکی از تیم های این کشور، اظهار کرد: باشگاه نامه ای به کمپ اردوی تیم ملی در دبی ارسال کرد و خواستار شد که زهیوی با توجه به پیشنهاد خارجی که دارد و باید در مذاکرات نیز حضور داشته باشد به اهواز برگردد.

وی بیان کرد: او در اهواز یکسری از کارهای مربوط به این موضوع را انجام می دهد و نهایتا روز پنج شنبه هفته جاری به قطر خواهد رفت تا با تیم مورد نظر رو در رو مذاکره کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: طی صحبتی که با زهیوی داشتم، او گفت به قطر می روم و شرایط را بررسی می کنم و اگر شرایط باب دلم باشد قرارداد می بندم، در غیر این صورت به استقلال خوزستان بر می گردم.

وی در پاسخ به این سوال که در صورتی که زهیوی ترانسفر شود آیا از جدایی اش در شرایطی که خودتان به او نیاز دارید، ناراحت نمی شوید؟ خاطرنشان کرد: واقعیت این است که زهیوی بازیکن خوب و تاثیرگذار ما است ولی ترانسفر شدن او در سایر بازیکنانم نیز انگیزه ایجاد می کند که اگر آن ها هم خوب باشند از همین استقلال خوزستان می توانند به تیم های خارجی برسند.

پورموسوی افزود: در چند سال اخیر از بهترین تیم های ایران بازیکنی ترانسفر نشده بود و این که بازیکنی از استقلال خوزستان به تیم های خارجی بپیوندد باعث خوشحالی مردم می شود. در گذشته می گفتند بازیکن باید در تیم های تهرانی بازی کند تا ملی پوش و ترانسفر شود ولی ما ثابت کردیم از استقلال خوزستان  نیز می توان هم به تیم ملی رسید و هم ترانسفر شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار