تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۳۹۳۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همسر آرش صادقی به مرخصی آمد

وکیل‌مدافع گلرخ ایرایی اعلام کرد که موکلش پس از تودیع وثیقه به مرخصی آمده است.

امیر رییسیان گفت: یک ساعت پیش گلرخ ایرایی به مرخصی آمد و عرفا این مرخصی‌ها 5 یا 6 روزه است، البته قابل تمدید نیز هست.

وی افزود: آرش صادقی نیز امشب به بیمارستان منتقل می‌شود و روند درمان را طی می‌کند.

رییسیان اظهار امیدواری کرد که ان شاءالله گلرخ ایرایی تا پایان درمان آرش صادقی در بیرون از زندان باشد و دیوان عالی کشور هم دستور توقف حکم را بدهد.

به گزارش ایسنا، امیر رییسیان وکیل مدافع آرش صادقی و همسرش 11 دی ماه به خبرنگار ایسنا گفت: امروز از دادستانی اطلاع دادند که موکلانم با قرار وثیقه می‌توانند به مرخصی بروند.

وی با بیان اینکه قرار است وثیقه را ارائه دهیم، افزود: ما درخواست اعاده دادرسی کرده‌ایم ولی پرونده همچنان در شعبه ۳۳ دیوان عالی کشور متوقف مانده و موکلم (آرش صادقی) هم از زمانی که همسرش بازداشت شده اعتصاب کرده است.

رییسیان ادامه داد: آرش صادقی به اتهامات اجتماع و تبانی، نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام به ۱۰ سال حبس (به دلیل تعدد جرم) محکوم شده و چهار سال هم از قبل محکومیت داشت که قاضی صلواتی رییس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب محکومیت وی را به یک و نیم برابر تبدیل کرده و مجموع محکومیت موکلم ۱۵ سال حبس می‌شود.

وکیل مدافع آرش صادقی افزود: دیگر موکلم - گلرخ ایرایی همسر آرش صادقی - نیز به اتهام توهین به مقدسات به پنج سال حبس و به اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس محکوم شده که جمعا شش سال می‌شود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
1
0
خاک بر سرهای وطن فروش
:
:
:
آخرین اخبار