تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۱۳۹۳۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دست نشان:‌ عیسی‌زاده به من گفته بود از جایگاه تیم راضی است/ از آن‌ها شکایت می‌کنم
نادر دست‌نشان با بیان این‌که قرارداشتن تیم در جایگاه یازدهم تنها یک بهانه برای کنار گذاشتن من بود، گفت: آقای عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در طول فصل چندین بار به من گفت که از جایگاه تیم راضی هستم
نادر دست‌نشان با بیان این‌که قرارداشتن تیم در جایگاه یازدهم تنها یک بهانه برای کنار گذاشتن من بود، گفت: آقای عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه نفت آبادان در طول فصل چندین بار به من گفت که از جایگاه تیم راضی هستم و از تو حمایت می‌کنم ولی نمی‌دانم در چند روز اخیر چه اتفاقاتی افتاد که او یک‌باره حرف‌هایش را تغییر داد.

نادر دست‌نشان در خصوص برکناری‌اش، اظهارکرد: ‌نمی‌دانم درباره این رفتاری که مسوولان باشگاه آبادان با من داشتند چه بگویم.

وی بیان کرد:‌ در بند قرارداد داخلی‌ام آورده شده بود که اگر تیم در نیم‌فصل اول جزو 12 تیم بالایی جدول نباشد، مسوولان باشگاه می‌توانند با پرداخت 50 درصد از قراردادم، با من فسخ قرارداد کنند، در حالی که اکنون این بند به این‌که اگر تیم جزو 10 تیم بالای جدول نباشد، با من فسخ قرارداد خواهند کرد، تغییر پیدا کرده است.

سرمربی برکنار شده نفت آبادان گفت: در ابتدا، قرارداد داخلی من 800 میلیون تومان بود ولی در نهایت تصمیم گرفته شد که قرارداد من به 600 میلیون تومان برسد. البته این بند هم لحاظ شد که تیم هر رده‌ای که بالاتر بیاید، قرارداد من به صورت تصاعدی افزایش پیدا خواهد کرد اما اکنون این بند کجاست و چرا در قرارداد داخلی من وجود ندارد؟ صددرصد قراردادی که من در ابتدا امضا کردم چیز دیگری بود.

وی افزود: با توجه به این موضوع، به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت خواهم کرد و با آن‌ها نیز تماس می‌گیرم که نامه‌ای که باشگاه به من داده است، نامه برکناری است و من نامه فسخ قرارداد را با توجه به این‌که بند قراردادم تغییر کرده است، هنوز امضا نکرده‌ام.

دست‌نشان بیان کرد:‌ واقعا معرفت آن‌ها کجا است و مگر عیسی‌زاده با من قرارداد 600 میلیون تومانی نبست؟ و چرا در قرارداد داخلی من و او، فقط قرارداد داخلی من مهر و امضا دارد و چرا قرارداد عیسی‌زاده فقط امضا دارد و مهری در آن نیست؟ در حالی که روزی که قرارداد داخلی را امضا کردیم، قرارداد عیسی‌زاده نیز مهردار بود.

وی گفت: زمانی که در لیگ یک بودیم، عیسی‌زاده به خانه من آمد و می‌گفت تو فقط تیم را به لیگ برتر بیاور که من هم این کار را کردم. او در طول فصل نیز چندین بار به من گفت که از جایگاه تیم راضی هستم و از تو حمایت می‌کنم و تا زمانی که من مدیر این باشگاه هستم تو نیز سرمربی تیم هستی ولی نمی‌دانم در چند روز اخیر چه اتفاقاتی افتاد که او یک‌باره حرف‌هایش را تغییر داد.
 
دست‌نشان عنوان کرد: جالب این است اکنون در حالی آقای نصراصفهانی در تصمیم برکناری من دخیل بوده است که او با توجه به قانونی که در وزارت نفت وجود دارد که هر کسی می‌تواند تنها در یک هیات مدیره فعال باشد، جایی در هیات مدیره باشگاه نفت‌آبادان ندارد.

وی با بیان این‌که قرارداشتن ما در جایگاه یازدهم تنها یک بهانه برای کنار گذاشتن من بود، گفت: من واقعا مردم آبادان را دوست دارم و از خدمت به آن‌ها لذت می‌بردم. دوست داشتم تمام قد به خاطر آن‌ها کار کنم ولی در نهایت چنین تصمیمی گرفته شد. کار من در جای دیگر ادامه پیدا می کند ولی این نحوه برخورد مدیران باشگاه نفت آبادان درست نبود. من محبت مردم آبادان را فراموش نخواهم کرد و همین که آن‌ها به من محبت داشتند و از من حمایت می‌کردند برایم کافی است.

سرمربی برکنار شده نفت آبادان در پایان بیان کرد: من حتی امکانات رفاهی مناسبی در آبادان نداشتم ولی حرفی نزدم و همه کمبودها را تحمل کردم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار