تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۱۳۹۳۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد:
فعال شدن کانون‌های داخلی ریزگردهای خوزستان طی امروز و فردا
مدیرکل هواشناسی خوزستان از فعال شدن کانون‌های داخلی ریزگردها و وقوع گرد و غبار محلی در سطح استان طی امروز و فردا خبر داد
مدیرکل هواشناسی خوزستان از فعال شدن کانون‌های داخلی ریزگردها و وقوع گرد و غبار محلی در سطح استان طی امروز و فردا خبر داد.

کوروش بهادری اظهار کرد: مدل‌های هواشناسی حداقل تا سه روز آینده از وقوع پدیده خاصی در استان خوزستان خبر نمی‌دهند، البته بعد از ظهر امروز و فردا وزش باد موجب فعال شدن کانون‌های داخلی ریزگردها خواهد شد.

وی افزود: ‌این موضوع موجب ایجاد گرد و غبار محلی در سطح استان و به ویژه مناطق مرزی خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان تصریح کرد:‌ امروز در بیشتر نقاط خوزستان دمای هوا نسبت به روز گذشته روند کاهشی داشته است و پیش‌بینی می‌شود امروز و فردا دمای هوا در سطح استان به صورت میانگین 3 تا 4 درجه کاهش یابد.

بهادری با اشاره به تداوم پدیده اینوژن در اهواز در روزهای آینده، عنوان کرد:‌ ارتفاع وارونگی دما در اهواز امروز 295 متر است. معمولا هر روز تا ساعت 11 صبح و به ویژه در زمان نبود بارندگی پدیده اینورژن را در اهواز خواهیم داشت.

وی اظهار کرد:‌ در شبانه‌روز گذشته امیدیه و آغاجاری با 23 درجه و دزفول با 4 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان گزارش شدند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 7 تا 22 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
ROMANIA
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
خدا خیرت بده که صادقی که راست گویی ، دیگه از دروغ و فریب خسته شدیم ، دیگه از دزدی و غارت خورزستان خسته شدیم ، انسانم آرزوست
:
:
:
آخرین اخبار