تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۱۳۹۳۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پاسخ مهاجم تیم ملی به هواداران پرسپولیس؛ قطر یا استقلال خوزستان
مهاجم ملی پوش تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به هواداران پرسپولیس، گفت: از یک باشگاه قطری پیشنهاد دارم و در صورت به توافق نرسیدن با این باشگاه، در استقلال خوزستان می مانم
مهاجم ملی پوش تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به هواداران پرسپولیس، گفت: از یک باشگاه قطری پیشنهاد دارم و در صورت به توافق نرسیدن با این باشگاه، در استقلال خوزستان می مانم.

«رحیم زهیوی» که عصر سه شنبه همراه با ملی پوشان پرسپولیس از اردوی تیم ملی ایران در امارات به تهران بازگشت با سئوال های متعدد هواداران سرخپوش در فرودگاه امام خمینی (ره) مبنی بر تیم آینده این بازیکن مواجه شد.

وی که با تشویق هواداران پرسپولیس روبروشده بود، گفت: یک باشگاه حاضر در لیگ ستارگان قطر به من پیشنهاد جدی داده است که برای مذاکراه رسمی با این باشگاه از اردوی تیم ملی بازگشتم.
زهیوی افزود: طی روزهای اخیر مذاکرات رسمی را با این باشگاه برگزار خواهم کرد تا آینده ام را مشخص کنم.

وی درباره ابراز نگرانی هواداران پرسپولیس از حضور احتمالی اش در استقلال تهران، گفت: چنانچه با باشگاه قطری توافق نکنم در استقلال خوزستان می مانم.

تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس با در دست داشتن بنرهایی در حمایت از برانکو و ملی پوشان تیمشان در فرودگاه حاضر شده تا ملی پوشان برگشت خورده سرخپوش از اردوی تیم ملی را مورد استقبال خود قرار دهند.

سیدجلال حسینی، علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری و مهدی طارمی که در میان استقبال هواداران پرسپولیس به فرودگاه آمدند، حاضر به گفت وگو با خبرنگاران درباره حواشی این روزهای تیم ملی و پرسپولیس نشدند.

«کارلوس کی روش»‌سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در تصمیمی عجیب و تنها یک روز پس از آغاز اردوی تدارکاتی امارات، ملی پوشان پرسپولیس را پس از انتقادهای «برانکو ایوانکوویچ» مرخص و به تهران بازگرداند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار