تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۱۳۹۳۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی نفت مسجدسلیمان:
تنها حلقه مفقوده نفت مسجدسلیمان آرامش است
تنها حلقه مفقوده این تیم آرامش است و با تلاش اعضا کادر فنی تیم توانستیم به تیم آرامش بدهیم و همه بازیکنان با یک وفاق و همدلی در حال تمرین هستند
سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: تنها حلقه مفقوده این تیم آرامش است و با تلاش اعضا کادر فنی تیم توانستیم به تیم آرامش بدهیم و همه بازیکنان با یک وفاق و همدلی در حال تمرین هستند.

فرزاد حافظی امروز در تشریح شرایط این تیم در تعطیلات نیم فصل اظهار کرد: با توجه به ظرفیت خوبی که در بین بازیکنان تیم وجود دارد من آینده خوبی را برای این تیم در ادامه متصور هستم و قطعا بازیکنان جوان و مستعدی در اختیار تیم وجود دارد که نیاز به تمرین و کار کردن دارند و تلاش ما این است تا با یک هماهنگی خوب بتوانیم نتایج خوبی را برای هواداران این تیم رقم بزنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط خوبی در تیم حاکم است و با تمام قدرت در حال تمرین هستیم و خوشبختانه با یک انسجام و همدلی خوب در حال کارکردن هستیم و یک تیم قدرتمند و منظم را راهی مسابقات پیش رو خواهیم کرد.

فرزاد حافظی در خصوص جذب بازیکن جدید در این تیم اذعان داشت: در حال حاضر همه تمرکز ما روی داشته‌هایمان است و با قدرت در حال کار کردن و تمرین هستیم و همه دغدغه ما موفقیت این تیم است که در حال حاضر فقط روی تیم و این بازیکنان تمرکز داریم و فعلا هیچ لیستی مبنی ورود یا خروج بازیکنی ندارم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: تنها حلقه مفقوده این تیم آرامش است و با تلاش اعضا کادر فنی تیم توانستیم به تیم آرامش بدهیم و همه بازیکنان با یک وفاق و همدلی در حال تمرین هستند.

حافظی در خصوص بازی روز جمعه این تیم مقابل ایرانجوان بوشهر تاکید کرد: با تمرین‌هایی که انجام دادیم و خوشبختانه همه همدل و منسجم برای بازی‌های آینده آماده هستند و ما قطعا روز جمعه با همه توان حاضر می‌شویم که هدف ما کسب سه امتیاز این بازی است و انتظار داریم تا هواداران نفت مسجدسلیمان با همه توان تیم را در بازی‌های پیش رو حمایت کنند و بازهم شاهد تشویق همه جانبه مردم فوتبال دوست مسجدسلیمانی در ورزشگاه قدیمی شهید بهنام محمدی باشیم.

 هدایت نفت مسجدسلیمان را در نیم فصل اول سهراب بختیاری‌زاده بر عهده داشت و به دلیل کسب نتایج ضعیف از سرمربیگری این تیم کنار گذاشته شد و فرزاد حافظی جایگزین وی شد، نفت مسجدسلیمان در حال با 18 امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ دسته اول کشور قرار دارد و جمعه این هفته در اولین بازی نیم فصل دوم باید به مصاف ایرانجوان بوشهر برود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار