تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۱۳۹۴۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
70 درصد طلاق ها در شهرستان رامشیر توافقی است
رییس دادگستری شهرستان رامشیر گفت: بیش از 70 درصد طلاق ها در شهرستان رامشیر به صورت توافقی انجام می شود
رییس دادگستری شهرستان رامشیر گفت: بیش از 70 درصد طلاق ها در شهرستان رامشیر به صورت توافقی انجام می شود.

عبداله فرخی چهارشنبه در همایش بررسی راهکارهای کاهش طلاق و اختلافات خانوادگی در رامشیر بیان کرد: دلیل اصلی افزایش آمار طلاق در شهرستان رامشیر علاوه بر مسائل اقتصادی و فرهنگی، نداشتن شناخت صحیح زوج از یکدیگر است.

وی گفت: از سه سال پیش پرونده های مربوط به طلاق در این شهرستان روند افزایشی پیدا کرده و با توجه به اینکه شهرستان رامشیر دارای یک بافت عشایری و روستایی است این روند افزایشی بسیار نگران کننده است.

فرخی افزود: از ابتدای امسال تا پایان آذر بیش از 120پرونده مربوط به طلاق در دادگستری این شهرستان رسیدگی شد این در حالی است که کل پرونده های مربوط به طلاق در پارسال کمتر از این تعداد بود و این یک زنگ خطر است.

فرماندار رامشیر نیز گفت: طلاق در تمام طبقات اجتماعی رو به افزایش است و تنها مختص اقشار مرفه یا ضعیف جامعه نیست به همین دلیل ضرورت دارد دستگاه های فرهنگی بیش از پیش به این معضل اجتماعی توجه کنند ودر جهت کاهش این آسیب اجتماعی گام بردارند.

سعید فیوضی افزود: اراده افراد می تواند نقش اصلی را در کاهش اختلافات خانوادگی داشته باشد لذا ارائه آموزش های لازم به زوجین و خانواده ها امری مهم و ضروری به شمار می آید.

شهرستان رامشیر با بیش از 70 هزار نفر جمعیت در جنوب شرق اهواز واقع است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار