تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۳۹۴۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته دوم رقابت‎های کورس سوارکاری کشوری در اهواز برگزار شد
هفته دوم رقابت‎های کورس سوارکاری کشوری باحضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور و رقابت در کورس‌های پنجگانه در اهواز برگزار شد
هفته دوم رقابت‎های کورس سوارکاری کشوری باحضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور و رقابت در کورس‌های پنجگانه در اهواز برگزار شد.

دومین هفته از این رقابت ها، روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در اهواز و میدان سوارکاری برق منطقه ‎ای خوزستان برگزار شد.

درهفته دوم این رقابت ها و در دور نخست، حسین دورقی از شادگان با اسب نوروز آل شویرد موفق به کسب مقام اول شد، علی ارتباطی از اهواز با اسب لوئی طویهی و سعید بیرانوند از آبادان با اسب منان آبادان به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

همچنین در دور دوم مهدی هلاکوپور از شوش دانیال با اسب نگین گراتیسا به مقام نخست دست یافت، بهمن خلیلو با اسب لودر دزفول و مصطفی خادمعلی با اسب نبرد خوزستان هر دو از شهرستان دزفول دوم و سوم شدند.

در دور سوم این رقابت ها علی ارتباطی از اهواز نقیب السادات به مقام نخست دست یافت، مرتضی نجات از رامهرمز با اسب مهرشقران و علی زارعی از شادگان با اسب لاشریک آل شویرد به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

همچنین در دور چهارم این رقابت ها، ابوالفضل دهقان از یزد با اسب نریمان حیدری به مقام نخست دست یافت، علی زارعی از شوش دانیال با اسب مروان دانیال و بهمن خلیلو از دزفول با اسب کیانشاه رفیع به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

در دور پنجم نیز محسن یزدانفر از استان یزد با اسب مرداس به مقام نخست دست یافت و در این دور که تنها چهار راس اسب شرکت داشتند طبق قانون، تنها به مقام نخست جایزه تعلق گرفت.

همچنین درهفته نخست این رقابت در کورس اول، علی زارعی با اسب 'نابودگر' به مالکیت مسعود محمدپور از شوش و محمد مقدم با اسب 'مروان عرب' به مالکیت عبدالحسین باوی از اهواز به ترتیب صاحب عناوین برتر شدند.

در کورس دوم،‌ امین سگوند با اسب 'نرون مسعود' به مالکیت یزدان علیخانی از شوش بر سکوی نخست ایستاد، امین جلیلی با اسب 'لهیب النور' به مالکیت احمد شریفات از آبادان به مقام دوم دست یافت و علی ارتباطی نیز با اسب 'نقیب السادات' به مالکیت سیدعیسی هاشمی از اهواز حائز رتبه سوم شد.

همچنین دراین کورس، علی زارعی با اسب 'مروان دانیال' به مالکیت محمد رجبی از دزفول به مقام نخست دست یافت و پس از او بهمن یک ‎خلیلو با اسب '‌کیانشاه رفیع' به مالکیت محمد رجبی از دزفول دوم شد.

در کورس چهارم، ابوالفضل دهقان با اسب '‌نریمان حیدری' به مالکیت محمدتقی نقدی از یزد اول شد و بهمن یک‎خلیلو با اسب 'نیوان قنبری' به مالکیت بهرام قنبری‎زاده از دزفول و علیرضا سپهوند با اسب '‌لنگر ضیاء' به مالکیت محمد پورضیاء از تبریز به ترتیب صاحب عناوین دوم و سوم شدند.

در کورس پنجم نیز، ابوالفضل دهقان با اسب 'مرداس' به مالکیت منصور دهقان‎پور از یزد و علیرضا سپهوند با اسب '‌گرین لرستان' به مالکیت محمدتقی نقدی از یزد در جایگاه‎های اول و دوم قرار گرفتند و بهمن یک‎ خلیلو با اسب '‌لرد قنبری' به مالکیت بهرام قنبری از دزفول سکوی سوم را از آن خود کرد.

در کورس‎های اول و سوم به دلیل این که تعداد شرکت‎ کنندگان پنج نفر بود، تنها به مقام‎های اول و دوم جایزه تعلق گرفت.

رقابت های کورس سوارکاری کشور در پنج هفته میزبانی شهرستان اهواز برگزار می شود که تاکنون دو هفته از این مسابقات برگزار شده است.

در این رقابت ها 35 راس اسب خالص از استان‎های یزد، لرستان، کرمان و خوزستان با یکدیگر رقابت می‎کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار