تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۳۹۴۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان:
طغیان فاضلاب شادگان سلامت شهروندان را تهدید می‌کند
طغیان مستمر فاضلاب شادگان سلامت شهروندان را تهدید می کند و شهرستانهای آبادان و خرمشهر باید معین شادگان باشند
معاون فرماندار شادگان گفت: طغیان مستمر فاضلاب شادگان سلامت شهروندان را تهدید می کند و شهرستانهای آبادان و خرمشهر باید معین شادگان باشند.

نعمت اله البوغبیش صبح امروز شنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شادگان اظهارکرد: طغیان مستمر فاضلاب شادگان سلامت شهروندان را تهدید می کند و شهرستانهای آبادان و خرمشهر باید معین شادگان باشند و در رفع مشکلات بهداشتی شهرستان کمک کنند.

وی با اشاره به تاسیسات و شبکه فرسوده فاضلاب شادگان ، نبود تصفیه خانه فاضلاب شادگان ، شکستگی های متعدد و طغیان مستمر فاضلاب در معابر و خیابانها و کمبود دامکانات در شهرستان افزود: وضعیت برخورداری شهرستانهای آبادان و خرمشهر با وجود بنادر و کشتیرانی، منطقه آزاد اروند، شرکت نفت و گاز اروندان، پالایشگاه، شرکت پخش فرآورده های نفتی و ... ایجاب می کند این دو شهرستان، معین شادگان باشند و در جهت رفع مشکلات بهداشتی شهرستان کمک کنند.

آلبوغبیش بیان کرد: یکی از دلایل اصلی تشکیل شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان های جنوب غرب استان، کمک و مساعدت شهرستانهای برخوردار به شهرستان های غیر برخوردار است.

وی در ادامه از قدمت ۵۰ ساله خط لوله آبرسانی ۴۰ اینچ دارخوین به شادگان و نامناسب بودن وضعیت بهداشتی آب شرب بعضی از روستاهای تابع گفت و بر لزوم تسریع در تکمیل طرح آبرسانی الغدیر و شروع عملیات اجرایی احداث خط جدید ۵۳ اینچی دارخوین به شادگان تاکید کرد.

معاون فرماندار شادگان در ادامه از تعطیلی کشتارگاه شادگان به دلیل شاکی خصوصی به عنوان یکی دیگر از مشکلات بهداشتی شهرستان یاد کرد و مساعدت و کمک شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان های جنوب غرب استان را خواستار شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار