تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۱۳۹۴۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس ارشاد شهرستان اندیمشک:
پنجمین کنگره ملی ادبی اندیمشک برگزار می‌شود
رئیس اداره ارشاد شهرستان اندیمشک گفت: با هدف توسعه و ترویج ارزش‌های اسلامی پنجمین کنگره ملی ادبی اندیمشک برگزار می‌شود
رئیس اداره ارشاد شهرستان اندیمشک گفت: با هدف توسعه و ترویج ارزش‌های اسلامی پنجمین کنگره ملی ادبی اندیمشک برگزار می‌شود.

علی بازگیر اظهار داشت: توجه به حوزه ادبیات پایداری و توسعه ارزش‌های دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین نیازهای ما در عرصه فرهنگ و ادبیات فارسی بوده و این حوزه نیازمند توجه ویژه‌ای است.

وی افزود: به همین جهت با همکاری بخش‌های مختلف شهری، پنجمین کنگره ملی ادبی شهرستان اندیمشک با عنوان ملک ملکوت با هدف بررسی و بیان جایگاه دوکوهه در افتخار آفرینی هشت ساله رزمندگان دفاع مقدس برگزار می‌شود.

رئیس اداره ارشاد اندیمشک عنوان کرد: بخش ویژه این کنگره در دو محور ادبیات پایداری، دفاع مقدس و  شهدای مدافع حرم است  که هنرمندان در این کنگره و در حوزه‌های مذکور به ارائه آثار خود می‌پردازند.

وی گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این کنگره تا ابتدای اسفندماه امسال فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه کنگره  ارسال کنند که پس از بررسی آثار  در 13 اسفندماه با حضور مسئولان محلی و کشوری این کنگره برگزار و از آثار برگزیده با اهدای جوایزی تقدیر می‌شود.

بازگیر بیان کرد: هر فرد با ارسال پنج اثر امکان شرکت در این کنگره را دارد و  آثار ارسالی باید به صورت تایپ شده و در سه نسخه با ذکر تمام مشخصات و آدرس تهیه و در اختیار اداره ارشاد شهرستان اندیمشک قرار گیرد.

وی افزود: شرکت در این جشنواره برای علاقه‌مندان آزاد بوده و هیچ محدودیت سنی برای دریافت آثار هنرمندان وجود ندارد، تمامی آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره بررسی می‌شوند.

رئیس اداره ارشاد اندیمشک بیان کرد: شرح اتفاقات هشت سال دفاع مقدس و ثبت حماسه‌های رزمندگان در یادمان‌های آن دوران، ترویج و گسترش آثار حوزه ادبیات پایداری، ترویج و توسعه ارزش‌های اسلامی و انقلابی از مهم‌ترین محورهای برگزاری این کنگره در شهرستان اندیمشک است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار