تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۱۳۹۵۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زهیوی: برای پیشرفت راهی جز جدایی نداشتم
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از پیوستن به تیم الشحانیه قطر، گفت: برای پیشرفت راهی جز جدایی نداشتم.
رحیم زهیوی در خصوص حضور در تیم الشحانیه قطر، اظهار کرد: الشحانیه یکی از تیم های خوب قطر است و وضعیت بدی هم ندارد. ان‌شاءالله بتوانم هم به خودم و هم تیم جدیدم کمک کنم تا در لیگ قطر بماند. مانند زمانی که در لیگ ایران بازی می کردم، در قطر نیز تلاشم را می کنم تا عملکرد خوبی داشته باشم تا افتخار دیگری برای ایران کسب کنم.

وی در خصوص جدایی از استقلال خوزستان نیز گفت: برای پیشرفت راهی جز جدایی نداشتم و این تصمیم را برای افتخارآفرینی برای خوزستان و کشورم گرفتم. همین الان نیز که در قطر هستم، باز نمی توانم خودم را قانع کنم که از تیم استقلال خوزستان و هم‌تیمی‌هایم جدا شده ام.

بازیکن شماره 10 تیم الشحانیه قطر افزود: همچنین جدایی و دل کندن از کادرفنی، به ویژه آقای پورموسوی که خیلی برای من زحمت کشیده است، برایم بسیار سخت بود. جا دارد از مدیرعامل باشگاه با وجود این که نقص هایی به وجود آمد، تشکر کنم. به هر حال فوتبال همین است و شاید در جایی دیگر مشکلی وجود داشت که نتوانستند به تیم کمک کنند. پورموسوی در آن اوضاع بدی که داشتیم، مدام درگیر تیم بود و حتی خانه اش را فروخت.

وی بیان کرد: به هر حال امیدوارم استقلال خوزستان در نیم فصل دوم روند خوبی داشته باشد و در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر سرافراز باشد.

این بازیکن خوزستانی درباره پیشنهاد باشگاه استقلال تهران هم گفت: استقلال تهران مبلغ خوبی به من پیشنهاد داد ولی بحث من پول نیست و باتوجه به این که می خواستم لژیونر شوم و بیشتر پیشرفت کنم، چنین تصمیمی را گرفتم. استقلال تهران یکی از تیم های بزرگ ایران است و افتخار هر بازیکن ایرانی است که در این تیم بازی کند. به هر حال شرایط برای پیوستن به این تیم فراهم نشد و جا دارد از تمام استقلالی ها تشکر کنم. منصوریان هم به من لطف داشت ولی باتوجه به این که نتوانستم رضایت نامه ام را بگیرم، دو سه روز بعد از مذاکره، جواب قطعی ام را مبنی بر این که نمی توانم به استقلال بیایم، به آن ها دادم. ان شاءالله استقلال با منصوریان نتایج خیلی خوبی بگیرد و دل هوادارانش را شاد کند.

وی در پایان با قدردانی از هواداران خوزستانی، عنوان کرد: امسال به خاطر شرایطی که داشتیم، مردم اذیت شدند. ان‌شاءالله تیم در ادامه نتایج خوبی بگیرد و دل مردم خوزستان شاد شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار