تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۳۹۵۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقبال هزاران نفری از تریلی تئاتر سیار کانون کشور در 4 شهر خوزستان
هزاران نفر از کودکان و نوجوانان و عموم مردم 4 شهر استان خوزستان از نمایش تریلی تئاتر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور استقبال کردند
خوزنیوز: هزاران نفر از کودکان و نوجوانان و عموم مردم 4 شهر استان خوزستان از نمایش تریلی تئاتر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور استقبال کردند.

استقبال هزاران نفری از تریلی تئاتر سیار کانون کشور در 4 شهر خوزستان

به گزارش خوزنیوز؛ تریلی تئاتر سیار کانون کشور که بعد از ظهر 16 دی‌ماه وارد استان خوزستان شده است در اولین اجرای نمایش «آش سنگ» به نویسندگی و کارگردانی زهرا مریدی در شهرستان هندیجان و شهره زهره با استقبال چشمگیر کودکان و نوجوانان و عموم مردم شد.

این برنامه به ترتیب در این دو شهر ساعت 10 صبح و 15 بعدازظهر با همکاری فرمانداری، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و آموزش پرورش شهرستان هندیجان برگزار شد.

نمایش تریلی تئاتر سیار کانون کشور با سرپرستی میثم میثاقی همچنین در دومین روز حضور خود در شهرستان ماهشهر استان خوزستان با استقبال گرم کودکان و نوجوانان و عموم مردم در پایانه درون شهری 22 بهمن، مقابل میدان امام روبرو شد و نمایش آش سنگ ‌کاری از مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را با همکاری فرمانداری، شهرداری، شورای شهر، آموزش و پرورش و نیروی انتظامی برای عموم اجرا کرد.

تریلی سیار کانون در بعدازظهر همین روز نیز در بندر امام، در پارک شهر، رو به روی اداره دارایی در میان هزاران نفر از کودکان و نوجوانان و مردم این شهر با همکاری شهرداری، شورای شهر و نیروی انتظامی نمایش «آش سنگ» را به روی صحنه برد.

استقبال هزاران نفری مردم چهار شهر استان خوزستان از تریلی نمایش سیار کانون کشور در حالی صورت گرفته است که امروز این تریلی سیار برای کودکان و نوجوانان مرزنشین استان در منیوحی و اروندکنار به اجرای نمایش خواهد پرداخت.

گفتنی است؛ تریلی تئاتر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور تا روز 22 دی‌ماه در استان خوزستان حضور دارد و علاوه بر شهرهای هندیجان، زهره، ماهشهر، بندر امام، اروندکنار و منیوحی در شادگان، ملاثانی، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، هویزه، شوشتر و گتوند، نمایش «آش سنگ» را که در آن زهرا مریدی، محسن قصری، امیرمحمد انصافی، زهره قاسمی و باران ستوده ایفای نقش می‌کنند به روی صحنه خواهد برد.
:
:
:
آخرین اخبار