تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۳۹۵۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سروش رفیعی و یک پیشنهاد رسمی از قطر+ سند
سروش رفیعی یکی از مهره‌های پرسروصدا در نیم فصل رقابت‌های لیگ فوتبال است و هنوز هم تکلیف این بازیکن مشخص نشده است
سروش رفیعی از آن دست بازیکنانی است که در نیم فصل و زمان نقل و انتقالات زمستانی یکی از مهره های پرسروصدا لقب گرفته است.او به عنوان سرباز در تراکتورسازی مشغول بود و اکنون که سربازی او به پایان رسیده خیلی ها برای تصاحب این بازیکن قدم جلو گذاشته اند اما مسئله این است که سروش رفیعی هنوز هدف خود را مشخص نکرده است.

در مورد این بازیکن صحبت زیاد است. عده ای می گویند سروش رفیعی به دنبال پیشنهاد مالی بهتر است که کمی عجیب می آید. بازیکنی که تازه می تواند راه پیشرفت را برای خود هموار کند چطور می تواند این چنین دنبال پیشنهاد مالی برتر باشد اما از سویی خبرها در مورد این بازیکن مربوط به پیشنهادهای خارجی است. البته وقتی صحبت از پیشنهاد خارجی است حتما منظور آفرهایی از اروپا و تیم های مطرح نیست تنها گزینه ای که بیشتر سراغ بازیکنان ایرانی می آید از لیگ قطر است.

برای سروش رفیعی هم این اتفاق افتاده است. او از تیم السیلیه قطر پیشنهاد دارد و حتی قرار شده که مسئولان این باشگاه قطری به تهران بیایند تا با رفیعی مذاکره کنند. رفیعی با هماهنگی نهادهای مختلف با تیم ملی راهی خارج از کشور شده است و برای مذاکرات با پیشنهادهای خارجی مجوز خروج از کشور فعلا ندارد تا کارت پایان خدمت او صادر شود.
 سروش رفیعی و یک پیشنهاد رسمی از قطر+ سند

از سویی رفیعی با این پیشنهاد قطری روبرو است و ظرف روزهای آینده با آنها وارد مذاکره می شود و از سویی دیگر او مورد توجه یک تیم کره ای هم قرار گرفته است. نام این تیم Jeonbuk motors hyunday است ولی هنوز این بازیکن با این باشگاه وارد مذاکره نشده است.

این دو پیشنهاد آسیایی را که کنار بگذاریم می توانیم به خود باشگاه تراکتورسازی هم اشاره کنیم که همچنان خواهان تمدید قرارداد با این بازیکن است.

مذاکرات سروش رفیعی با پرسپولیس هم هنوز به سرانجامی نرسیده و این طور که به نظر می رسد به فرجام هم نخواهد رسید. سروش رفیعی ظاهرا از نظر مالی پیشنهادی را به سرخپوشان داده است که این باشگاه از پس این پیشنهاد بر نمی آید اما در عوض تراکتورسازی مشکلی برای کنار  آمدن با پیشنهاد رفیعی ندارد.

شواهد در مورد سروش رفیعی این را می گوید که اگر سروش با قطری ها به نتیجه نرسد با تراکتورسازی قرارداد خود را تمدید می کند که در این صورت باید گفت باشگاه پرسپولیس با از دست دادن دو جوان خود یعنی عالیشاه و نوراللهی و عدم جذب رفیعی و حفظ این بازیکن در تراکتورسازی بازنده بزرگ نقل و انتقالات لقب می گیرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار