تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۳۹۵۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توصیه هافبک تراکتور درمورد آینده سروش رفیعی
هافبک مصدوم تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است که این تیم امسال قهرمان جام حذفی و لیگ برتر خواهد شد
 سینا عشوری در مورد تمدید قراردادش با تراکتورسازی آن هم در شرایطی که مصدوم است، گفت: در برنامه 90 دیدید که در مورد بازیکنان مصدوم چه حرف‌هایی زده شد و بعضی از باشگاه‌ها حتی پول عمل بازیکنان را هم نمی‌دهند. در این موضوع سردار آجورلو نگاه پدرانه‌ای داشت و باید از رفتار حرفه‌ای او صمیمانه تشکر کنم. من از آجورلو تشکر می‌کنم که با وجود مشغله کاری فراوان نیم‌نگاهی به وضعیت من داشت و در نهایت قراردادم تمدید شد.

وی ادامه داد: در این مدت مدیرعامل باشگاه پیگیر وضعیتم بود و باید از امیر قلعه‌نویی هم تشکر کنم که در این مدت خیلی به من لطف داشت. از هواداران تراکتورسازی هم تشکر می‌کنم که در این مدت به من محبت داشتند و امیدوارم لطف آنها را جبران کنم.

عشوری با اشاره به وضعیت خود خاطر نشان کرد: از جراحی من 49 روز می‌گذرد و باید پروسه درمانم تا شش ماه جلو برود. مطمئناً دلم برای فوتبال تنگ شده و دوست دارم این زمان خیلی زود سپری شده و دوباره به میادین فوتبال برگردم.

هافبک تراکتورسازی در مورد شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی گفت: من مطمئنم که هر دو جام برای تراکتورسازی خواهد بود و در حرف من به هیچ عنوان شک نکنید. اگر اشتباه نکنم تا حالا تیمی به‌طور همزمان در یک فصل قهرمان لیگ برتر و جام حذفی نشده است. ما با این بازیکنان، کادر فنی، مدیریت و هواداران تیم پرقدرتی داریم و مطمئن باشید قهرمان خواهیم شد.

عشوری درباره اضافه شدن احمد نوراللهی و امید عالیشاه به تراکتورسازی تصریح کرد: آنها فوتبالیست‌های قابل‌احترامی هستند که از لحاظ فنی و اخلاقی به‌طور حتم قابل ستایش خواهند بود. ما دقیقاً در پست‌هایی بازیکن گرفتیم که نیاز داریم و معتقدم تراکتورسازی به چنین بازیکنانی نیاز داشت. آنها می‌توانند به تیم ما کمک کنند.

وی در واکنش به احتمال جدایی سروش رفیعی از تراکتورسازی گفت: من امیدوارم او در تیم ما بماند. سروش فوتبالیستی است که می‌تواند در اروپا بازی کند. مطمئناً او خودش می‌تواند بهترین تصمیم را بگیرد، ولی من به‌عنوان یک دوست نظرم این است که اگر رفیعی به اروپا نرفت در تراکتورسازی بماند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار