تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۳۹۵۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون پرورشی آموزش و پرورش خوزستان:
طرح "مبین" برای 300 مدیر مدارس اهواز برگزار می‌شود
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان گفت: دوره "مدیریت برنامه‌ریزی یاوران نماز" با عنوان «طرح مبین» ویژه مدیران مدارس نواحی چهارگانه اهواز با همکاری ستاد اقامه نماز و آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود.

مهدی رفیعی‌دهکردی از برگزاری دوره آموزشی طرح مبین در اهواز خبر داد و اظهار کرد: دوره آموزشی مدیریت برنامه‌ریزی یاوران نماز با عنوان طرح مبین در اهواز ویژه مدیران مدارس متوسطه اول و دوم شهرستان اهواز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: ۳۰۰ نفر از مدیران مدارس نواحی چهارگانه اهواز در این دوره شرکت خواهند کرد که از هر ناحیه ۳۹ مدیر مرد و ۳۶ مدیر زن برای شرکت در این دوره به دبیرخانه اجرایی آن معرفی می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به حضور اساتید و مدرسان ستاد اقامه نماز کشور در این دوره آموزشی، افزود: این دوره روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۰ و ۲۱ دی‌ماه در نواحی آموزش و پرورش اهواز برگزار می‌شود.

رفیعی‌دهکردی با بیان اینکه این دوره‌ها در مرکز آموزش نیروی انسانی هر ناحیه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: نواحی یک و ۲ در روز سه‌شنبه ۲۰ دی و نواحی سه و چهار در روز چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه این دوره را برگزار خواهند کرد.

وی ادامه داد: این دوره در 2 مرحله و در قالب ۱۶ ساعت آموزشی برگزار می‌شود که هشت ساعت مرحله اول آن در نواحی چهارگانه اهواز و هشت ساعت مرحله دوم به‌صورت ویدئو کنفرانس در زمانی که از سوی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ خواهد شد، برگزار می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار