تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۵۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دامداری در شادگان رو به تعطیلی است
وضعیت دامداران این شهرستان بسیار نامناسب و دامداری در این شهرستان رو به تعطیل شدن است
مدیرعامل شرکت تعاونی دامداران شادگان گفت: وضعیت دامداران این شهرستان بسیار نامناسب و دامداری در این شهرستان رو به تعطیل شدن است.

عبدالقادر حمید اظهار کرد: تهیه سبوس از سامانه برای دامداران بسیار مشکل است و این سامانه مشکلات فراوانی را برای دامداران ایجاد کرده است.

وی افزود: سامانه‌ای شدن تهیه سبوس و مهلت محدود واریز پول به این سامانه برای خرید سبوس مشکلات فراوانی را به وجود آورده است و همچنین خود سامانه نیز گاهی با قطعی مواجه می‌شود.

حمید تصریح کرد: جهاد کشاورزی نیز که خود این سامانه را ایجاد کرد، هیچ همکاری و پیگیری در خصوص حل این مشکلات انجام نمی‌دهد اما انتظار داریم که در این زمینه به مشکلات رسیدگی شود.

وی گفت: کمبود علوفه در شادگان مشکلات فراوانی را برای دامداران به وجود آورده و همچنین تهیه سبوس دولتی نیز بسیار دشوار است.

حمید عنوان کرد: هیچ کسی پیگیر مشکلات دامداران نیست و این مسائل و مشکلات باعث شده است تا دامداران دام‌های خود را بفروشند.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات نقدینگی، بحث تهیه علوفه و سایر مسائل باعث شده تا دامداران شادگانی دیگر نتوانند به فعالیت خود ادامه دهند و اوضاع دامداران شادگان بسیار نامناسب است.

حمید عنوان کرد: امیدواریم به وضعیت نامناسب دامداران، به خصوص دامداران شادگانی رسیدگی شود تا شاهد رونق دامداری در این شهرستان باشیم و دامداران بتوانند با مشکلات کمتری به فعالیت بپردازند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار