تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۳۹۵۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سامانه رسمی سهام عدالت راه‌اندازی شد
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: سامانه رسمی سهام عدالت به نشانی samanese.ir از امروز (یکشنبه) راه‌اندازی شد و قابل استفاده است
 سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: سامانه رسمی سهام عدالت به نشانی samanese.ir از امروز (یکشنبه) راه‌اندازی شد و قابل استفاده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان خصوصی سازی، این سامانه برای اطلاع‌رسانی از آخرین خبرها و اطلاعیه‌های مربوط به سهام عدالت طراحی و راه‌اندازی شده و مشمولان و علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر آگاهی از خبرهای این حوزه، با مراجعه به بخش پرسش و پاسخ، نسبت به رفع سوال ها و ابهام های خود در زمینه سهام عدالت اقدام کنند.

برپایه این گزارش، این سامانه که تنها سامانه رسمی کشور درباره سهام عدالت است در آینده بستری را فراهم خواهد آورد تا مشمولان با مراجعه به آن صورتحساب سهام عدالت خود را مشاهده و از جزئیات آن با خبر شوند که این موضوع نیز از طریق همین سامانه، اطلاع رسانی خواهد شد.

سازمان خصوصی سازی آذرماه گذشته شمار مشمولان طرح سهام عدالت را 49 میلیون و 132 هزار و 251 نفر و ارزش کلی سهام آنان را 476 هزار و 183 میلیارد و 60 میلیون ریال برآورد کرد.

پیشتر «میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی» رییس سازمان خصوصی سازی اعلام کرده بود، در تعیین دهک های درآمدی جامعه برای شناسایی مشمولان به شیوه علمی توفیقی نداشتیم و بر این اساس شناسایی دهک های جمعیتی در دستور کار قرار گرفت و 49 میلیون نفر در 10 ساله 1385 تا 1394 شناسایی شدند، در حالی که حق برخی نبود و بعضی دیگر حقشان ضایع شد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه کرد: اینک شورای عالی سیاست های اصل 44 خواسته است همه افرادی که تاکنون ثبت نام شده اند را مشمول قانونی طرح سهام عدالت بدانیم و برای آنانی که به ناحق ثبت نام نشده اند، اجازه شناسایی داده و پیشنهاد بدهیم.

به گفته وی، 31 میلیون نفری که تاکنون در طرح سهام عدالت ثبت نام نشده اند، باید صبر کنند تا سازمان خصوصی سازی به بررسی موضوع در زمان لازم پرداخته و اسامی آنان را در قالب پیشنهاد ارایه دهد؛ اما اضافه شدن آنان به فهرست مشمولان طرح قطعی نیست.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
0
چرا من چک های سود عدالت دارم از سال ۹۳ ولی کد ملی من وخانواده ام ثبت نمیشن
:
:
:
آخرین اخبار