تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۳۹۶۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو کمیسیون انرژی مجلس خبر داد
تهیه طرح استیضاح وزیر کار توسط نمایندگان مجلس
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح برای استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی خبر داد
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح برای استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی خبر داد.

هدایت‌الله خادمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با ابراز نارضایتی از اقدامات و عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اشاره به خواسته نمایندگان برای استیضاح وی اظهار کرد: در جلسه عصر دیروز مجلس شورای اسلامی برخی از نمایندگان ناراضی از وی طرح استیضاح را مطرح کردند و من نیز به عنوان منتقد موافقت خود را اعلام کردم.

وی با بیان اینکه پرداختن و توجه کردن به موارد موضوعات غیر مربوط به فعالیت‌های این وزارتخانه توسط علی ربیعی یکی از دلایل طرح استیضاح وی بوده است افزود: پرداختن به سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی و بنگاه داری که در حوزه کاری وزارت کار نیست از دلایل و محورهای مورد توجه برای انجام استیضاح بوده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عدم توجه و پرداختن به مساله بیکاری و اشتغال جوانان از دیگر دلایلی بوده است که طرح استیضاح را مورد توجه خود قرار داد، تصریح کرد: در جلسه عصر دیروز جمع‌آوری امضای برای استیضاح به حد نصاب رسیده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار