تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۱۳۹۶۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توقيف ماشين‌هاي لباسشويي قاچاق در ماهشهر
جانشين فرمانده انتظامي خوزستان از توقيف دو دستگاه تريلر کشنده و کشف يک ميليارد و 600 ميليون ریال ماشين لباسشويي قاچاق در شهرستان ماهشهر خبر داد
جانشين فرمانده انتظامي خوزستان از توقيف دو دستگاه تريلر کشنده و کشف يک ميليارد و 600 ميليون ریال ماشين لباسشويي قاچاق در شهرستان ماهشهر خبر داد.

سرهنگ سيد محمد صالحي اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه با قاچاق کالا، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي شهرستان ماهشهر، کنترل محورهاي مواصلاتي اين شهرستان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بيان کرد: ماموران کنترل خودرو هاي عبوري در جاده آبادان به سربندر به دو دستگاه تريلر کشنده مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

جانشين فرمانده انتظامي خوزستان افزود: در بازرسي از اين دو تريلر، 268 دستگاه ماشين لباس‌شويي قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکي به ارزش تقريبي يک ميليارد و 600 ميليون ریال کشف و دو قاچاقچي در اين رابطه دستگير شدند.

صالحي با اشاره به اينکه گسترش قاچاق کالا اثرات سوء و منفي بر توليد داخلي داشته و امنيت اقتصادي را در جامعه بر هم مي‌زند خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني، تحويل مراجع قضایي شدند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار